آپدیت قیمت! فروش ویژه iPhone 5 آنلاک به پایین ترین قیمت در ایران

اپدیت 10 مهر -ساعت 12

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران محترم اپل اپس

خوب همون طور که می دونید با بالا رفتن قیمت ارز و وارد شدن اولین iPhone 5 ها در ایران قیمت این محصول نیز بسیار افزایش پیدا کرده و بعضی سایت ها یا فروشگاه ها با قیمت های فوق العاده گران تر در حال فروش آیفون 5 هستند !است . توجه کنید

اینبار اپل اپس تعدادی محدود آیفون ۵ وارد کرده که طبق قیمت و مراحل زیر با پایین ترین قیمت اقدام به فروش کرده ایم .

اون دسته از دوستانی که فکر می کنند آنلاک قیمتش کمتره و از 649$  شروع میشه خواهشا نظر ندن برای این قیمت چون فقط چند اپل استور در انگلیس انلاک میدن و قیمت دبی دقیقا همین قیمتی که داریم میدیم هست !!! در واقع اون سودی که فکر می کنید نیست !!!!!! تا ۱-۲ ماه دیگه اپل استور های دیگر انلاک میدن که میاد پایین قیمت

مفتخریم که با کمترین قیمت موجود در بازار ایران این محصول جدید را عرضه می کنیم

 

آپدیت : 10 مهر : 

به دلیل بالا رفتن بسیار زیاد ارز متاسفانه امکان سفارش نیست. ! 


 

 


نحوه سفارش و خرید‌:‌

اگه واقعا خریدار هستید با شماره زیر تماس بگیرید و بعد مبلغ پیش پرداخت سفارش  ۲۵۰.۰۰۰ تومان به شماره کارت زیر واریز کرده و مشخصات واریزی را به ایمیل info@appleapps.ir   کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید .

توجه :‌ عزیزان خواهشا فقط اگر خریدار هستید تماس بگیرید . باز هم اعلام می کنیم قیمتی که گفته شد پایین ترین قیمت در کشور هست و هر جایی که کمتر بگه مطمءن باشید موجوده نداره !!!!!

 

نکته :‌ این فروش ویژه  به طور کامل  از طرف  وب سایت اپل اپس می باشد که خوش بختانه کاربران محترم اعتمادشان  نسبت به اپل اپس صحیح و کامل بوده است . 

برای خرید و سفارش حضوری هم در بندر عباس دوستان می توانند به پاساژ‌  سی تی سنتر  طبقه +۱  واحد f1-141 فروشگاه اپل اپس مراجعه کنند .

شماره کارت  ملی :   8115-5335-9914-6037

به نام :‌دانیال نورالهی

 

شماره تماس فقط برای سفارش خرید !!‌::  ۰۹۱۹۶۰۰۱۰۵۶     نورالهی