فروش لایسنس AnyRing؛ ساخت و تنظیم هر زنگ دلخواه به عنوان رینگتون

0

اگر چه این روزها به مدد ابزارهای گوناگون قراردادن زنگ‌ دلخواه به عنوان رینگتون آیفون بدون جیلبریک نیز ممکن است٬ اما این کار به راحتی و با سرعت چندانی انجام نمی‌گیرد. یکی از خصوصیات جیلبریک این است که هر کاری را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر کند. انتخاب زنگ دلخواه و قراردادن آن به عنوان رینگتون توسط توییک AnyRing نیز از جمله‌ی آن‌هاست.

توسط AnyRing می‌توانید هر آهنگ و یا ویدیوی موجود بر روی دستگاهتان را انتخاب کنید و از آن زنگ دلخواه خود را بسازید٬ بدون آن که نیاز باشد فرمتی را تبدیل کنید. حتی ضبط‌کننده‌ی داخلی‌ای نیز در توییک تعبیه شده است تا امکان ضبط صدا و تبدیل مستقیم آن به رینگتون ممکن باشد. در جهت افزایش انتخاب‌های کاربر و دادن آزادی عمل بیشتر به او٬ امکان انتخاب ویدیو به طور مستقیم از یوتیوب نیز در توییک گنجانده شده است.

پس از انتخاب صدای مورد نظر٬ کافی است از قسمت Crop ابتدا و انتهای قسمتی را که می‌خواهید به عنوان رینگتون استفاده کنید را مشخص کنید. با عقب و جلو بردن نشانگرهای محل انتخابی٬ می‌توانید در هر زمان بر روی دکمه‌ی پلی در بالای صفحه تپ کنید تا حاصل کار برایتان پخش شود.

در نهایت پس از اتمام کار کافی است بر روی Export Ringtone تپ کنید تا رینگتونتان به طور مستقیم به بخش Sounds در Settings گوشی اضافه شود. سپس می‌توانید از آن به عنوان زنگ قسمت‌های مختلف سیستم عامل استفاده کنید. همچنین می‌توانید توسط قابلیت داخلی قرار داده شده در AnyRing به هر یک از مخاطبان دفتر تلفن خود رینگتون خاصی را اختصاص بدهید.

در نسخه‌های اخیر توییک قابلیتی تعبیه شده است که امکان به اشتراک‌گذاری رینگتون‌هایی که ساختید را با دستگاه‌های دیگر فراهم می‌کند. برای این کار باید بلوتوث هر دو دستگاه را روشن کنید و اپلیکیشن AnyRing را بر روی هر دو باز کنید تا دستگاه‌ها همدیگر را شناسایی کنند. سپس بر روی Share With Other Device تپ کنید تا رینگتونتان به سرعت به دستگاه دیگر منتقل شود. زنگ‌های دریافت‌شده در بخش Received Ringtones نگهداری می‌شوند. در صورتی که آیفونتان ۵ یا ۵s باشد٬ امکان انتقال از طریق AirDrop نیز ممکن خواهد بود.

اگر به دنبال تنوع بیشتر هستید و یا آهنگ مناسب رینگتون از داخل دستگاهتان پیدا نمی‌کنید٬ برگه‌ای در بین برگه‌های اصلی توییک تحت عنوان Free Ringtones وجود دارد که امکان دسترسی به طیف وسیعی از رینگتون‌های از پیش آماده را فراهم می‌کند. می‌تواند هر یک از آن‌ها را گوش داده و مورد دلخواه خود را به عنوان زنگ دستگاه تنظیم کنید.

همانطور که در ابتدای پست نیز ذکر شد٬ راه‌ها٬ توییک‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی برای تغییر زنگ و تنظیم زنگ دلخواه وجود دارد. اما اگر دستگاهتان جیلبریک‌شده است٬ یکی از راحت‌ترین و قدرتمندترین گزینه‌ها استفاده از توییک AnyRing است.

قیمت این توییک قدرتمند در سیدیا ۳.۹۹ دلار است. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد AnyRing این است که نسخه‌ی کرک‌شده‌ی ورژن ۶.۳۵ که تنها نسخه‌ی سازگار با آی‌اواس ۷ است عرضه نشده است.

اما حال اپل اپس این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است که بتوانند لایسنس اورجینال این توییک را به قیمت ریالی آن خریداری کنند. این لایسنس مادام‌العمر است و این امکان را فراهم می‌کند که با یک بار خرید آن٬ نسخه‌ی آینده‌ی AnyRing را نیز بتوان بدون هزینه‌ی اضافی دریافت و نصب کرد. برای خرید می‌توانید به فروشگاه سیدیا به آدرس http://cydia.apple-shop.ir مراجعه کنید.