فروخته شد! اپل واچ 2 در راه است؟

انتظار می‌رود که کمپانی اپل در کنفرانس ماه آینده خود از اپل واچ 2 نیز برده پرداری کند. طبق گفته‌ی تحلیلگر نام آشنای اپلی، مینگ-چی کو، اپل واچ 2 قابلیت‌های پیشرفته GPS، ارتفاع سنج و فشار سنج را برای هشدار پیشرفته طوفان به همراه خواهد داشت.

هر چه که به کنفرانس نزدیک می‌شویم _که اپل واچ 2 احتمالا برای اولین بار رونمایی می‌شود_، به نظر می‌رسد که موجودی نسخه‌های بیشتر و متفاوت‌تری از اپل واچ در فروشگاه آنلاین اپل به اتمام می‌رسد و برچسب فروخته شد بر روی آن‌ها دیده می‌شود. 6 مدل از اپل واچ اسپرت و 9 مدل هرمس دیگر برای خرید در دسترس نیستند.

برخی از مدل‌ها نیز با وجود اینکه برای فروش هنوز هم قرار دارند، اما مدت زمان نسبتاً طولانی برای تحویل آن‌ها درج شده است. از 6 مدل Stainless Steel _فولاد ضد زنگ_ 4 مدل آن دیگر برای فروش در دسترس نیست و 2 مدل دیگر نیز برای تحویل 4-6 هفته زمان نیاز دارد. بعید به نظر می‌رسد که اپل قصد پر کردن انبار خود را از نسل اول اپل واچ داشته باشد و احتمالا تا کنفرانس معرفی نسل بعدی شرایط موجودی همین گونه خواهد بود. همچنین گفته می‌شود مدل‌های جدید نسل اول در این کنفرانس معرفی می‌شوند.

منابع: اپل و 9to5mac