فرصت صرف نهار با تیم کوک از طریق شرکت در خیریه‌ی امسال اپل به اتمام رسید

خیریه‌ی امسال تیم کوک که در همکاری با وبسایت CharityBuzz وعده‌ی نهار یک ساعته با تیم کوک را در مرکز اداره‌ی اپل به پیشنهاددهنده‌ی بیشترین قیمت می‌داد٬ امروز با بالاترین نرخ پیشنهاد ۳۳۰,۰۰۱ دلار به اتمام رسید. قیمت‌های پیشنهادی برای خیریه‌ی امسال به مراتب بیشتر از پیشنهادهای خیریه‌ی سال گذشته بود که وعده‌ی آن ملاقات تیم کوک و صرف قهوه با او بود.

timcookauction

پول جمع‌شده از این مزایده در جهت کمک به مرکز RFK فعال در زمینه‌ی عدالت و حقوق بشر که هدف برقراری صلح در جهان با همکاری پیشروان حقوق بشر را دارد استفاده خواهد شد. برنده‌ی مزایده نیز به مدت تقریبی یک ساعت ملاقاتی با تیم کوک در تاریخی مورد توافق هر دو طرف خواهد داشت. هزینه‌ی نهار مراسم به عهده‌ی اپل خواهد بود اما سفر به شرکت به عهده‌ی خود فرد برنده است.

روز ۱۰ می تیم کوک از طریق توییتی در اکانت رسمی توییتر خود از مزایای دیگری نیز که برای برنده‌ی مزایده فراهم خواهد شد سخن به میان آورد: موقعیت و مکان VIP در کنفرانس بعدی اپل.

برای صرف نهار به من بپیوندید و در پیشرفت حقوق بشر قدم بردارید. همچنین می‌توانید مهمان VIP من در کنفرانس بعدی اپل باشید.

به تجربه‌ی پیشنهادات ارائه‌شده‌ی مناقصه‌ی سال گذشته٬ امسال وبسایت CharityBuzz روشی به صورت تأیید شخص از طریق چک‌کردن کارت اعتباری و سپس ارائه‌ی پیشنهاد تعبیه کرده بود که تا حدودی می‌تواند توجیح‌کننده‌ی علت کمتر رونق‌داشتن مزایده‌ی امسال در بین پیشنهاددهندگان و کم‌بودن تعداد پیشنهادات باشد.