عنوان جدید کمپانی Blizzard برای سیستم عامل OSX منتشر نخواهد شد

اگر شما نیز از دوستداران گیم و بازی های کامپیوتری هستید ، حتما نام Blizzard را شنیده اید ، کمپانی که عناوین بزرگی و پرطرفداری همچون World of Warcraft و Starcraft را در کارنامه ی بازیسازی خود دارد.

در کنفرانسی که هر سال این شرکت برای طرفداران خود تحت نام BlizzCon برگزار میکند ، اطلاعاتی از جدیدترین محصولات در دست تولید را با علاقمندان به اشتراک میگذارد.

امسال نیز این کمپانی علاوه بر معرفی بسته ی الحاقی جدید برای بازی Warcraft اطلاعات بیشتری از بازی جدید Overwatch که یک گیم چند نفره  اکشن اول شخص و آنلاین است را به هواداران داد. برخلاف رویه سابق که تیم بلیزارد بازیهای خود را برای کامپیوترهای مک نیر منتشر میکرد به نظر میرسد که Overwatch از این قاعده مستثناء است.البته این خبر به عنوان یک شایعه در سایتهای مختلف اعلام شد اما Jeff Kaplan کارگردان بازی این موضوع را  رسما تاییدکرد. وی علت منتشر نشدن بازی را چالش برانگیز بودن کار بر روی سیستم عامل (احتمالا نسخه های جدید ) اپل دانسته و بیان میکند که در حال حاضر تمرکزشان فقط بر روی کنسولهای بازی PS4 ، Xbox One و PC است.

دلایلی اصلی که جف بابت کار نکردن بر روی نسخه ی مک بازی بیان میکند چندان واضح نیست  ولی این احتمال وجود دارد که پشتیبانی OSX از تکنولوژی های گرافیکی OpenGL و Metal عامل این اتفاق باشد.