عرضه اولین نسخه آزمایشی macOS Sierra 10.12.4 با شیفت شب

اپل اولین نسخه آزمایشی 10.12.4 macOS ‌Sierra را با شماره ساخت 16E144f برای توسعه دهندگان عرضه کرد. نسخه نهایی macOS ‌Sierra 10.12.3 به تازگی منتشر شده که تغییرات در آن به رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد محدود می‌شوند. اما در این نسخه ویژگی‌های جدید اضافه شده که مهمترین آن‌ها شیفت شب است.

شیفت شب با iOS 9.3 به آیفون، آیپاد و آیپد اضافه شد. این قابلیت با تغییر میزان رنگ‌ها در صفحه نمایش خواب راحت‌تری را برای شما رقم می‌زند؛ که می‌توانید با مراجعه به این لینک اطلاعات کامل را از نحوه عملکرد به دست آورید. این قابلیت با استفاده از منطقه شما و زمان طلوع و غروب خورشید، رنگ‌ها را تنظیم می‌کند، البته به صورت دستی نیز این تغییرات امکان پذیر است. حالا اپل این قابلیت کاربردی را به سیستم عامل مک نیز اضافه نموده است. تغییرات دیگری همچون بهبود عملکرد سیری در دادن اطلاعات در رابطه با لیگ برتر هند و یا پشتیبانی از دیکته شانگهای در این نسخه وجود دارد.

نسخه‌های بتا تنها برای تست و ارزیابی نسخه بعدی macOS Sierra می‌باشند. شما نیز اگر علاقمند به استفاده از نسخه‌های آزمایشی می‌باشید همیشه پس از عرضه عمومی می‌توانید با ثبت نام در این لینک از آن‌ها استفاده کنید. ولی پیشنهاد می‌شود اگر مشکل حادی با نسخه آخر عرضه شده ندارید، از نسخه‌های بتا استفاده نکنید.

این به روزرسانی به صورت OTA برای کاربرانی که نسخه قبلی بتا رو نصب کرده‌اند، و همچنین بر روی وب سایت توسعه دهندگان اپل در دسترس است.

همچنین بخوانید: چگونه نسخه عمومی MacOS Sierra را روی مک نصب کنیم ؟