عرضه اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3 با حالت تئاتر در هفته آینده

سونی دیکسون که به سبب افشا کردن اطلاعات اپلی مشهور است، در تویتر خود به این مسئله اشاره کرده که اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3 دوشنبه هفته آینده، یعنی 21 دی ماه، برای توسعه دهندگان عرضه خواهد شد. این نسخه با یک حالت جدید به نام تئاتر عرضه می‌شود که آیکونی شبیه به پاپ کرن در کنترل سنتر دارد.

مشخص نیست که کل کارایی این حالت چیست اما احتمالا شبیه به حالت تیره‌ای می‌باشد که اپل در tvOS10 قرار داده است. در حالی که گفته می‌شود اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3 در 10 ژانویه (21 دی) برای توسعه دهندگان عرضه می‌شود، اما عرضه نسخه نهایی احتمالا در ماه مارس و زمانی که شایعات آن را به معرفی آیپدهای جدید اختصاص داده‌اند، عرضه می‌شود.

تصور کنید می‌خواهید به یک تئاتر شلوغ بروید، این حالت به شما کمک کند. با فعال کردن حالت تئاتر آرامش برای شما فراهم می‌گردد؛ تمامی تماس‌ها و سایر قابلیت‌هایی که می‌توانند موجب سلب آسایش دیگران در آن مکان شود، غیر فعال می‌گردد. مسدود کردن تماس‌ها و پیام‌های ورودی، کاهش روشنایی صفحه نمایش و غیر فعال کردن اطلاعیه و هشدارها می‌تواند از جمله تاثیرات حالت تئاتر باشد. این حالت به احتمال بسیار زیاد به صورت دستی فعال می‌شود اما در سال 2012 اپل یک پتنت را ثبت کرد که می‌تواند از آن برای حالت تئاتر استفاده نماید. با این پتنت تنظیمات با توجه به مکان فعلی دستگاه تغییر می‌کرد.