عرضه آپدیت TSSChecker برای رفع مشکل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

TSSCheckerبرنامه‌ای است که اخیرا توسط tihmstar برای ذخیره SHSH2 blobs منتشر شده است. با ذخیره SHSH2 blobs و استفاده از پرمتئوس، می‌توانید به نسخه‌هایی که اپل ساین آن‌ها را متوقف کرده است، دانگرید و آپگرید کنید. با عرضه پرمتئوس کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به مشکل خوردند و SHSH2 blobs ذخیره شده نامعتبر بود.

ظاهرا مشکل از سوی ابزاری بوده که SHSH2 blobs را جنریت می‌کرده است. اما خوشبختانه این مشکل از سوی tihmstar رفع گردیده است و با استفاده از آخرین نسخه TSSChecker، دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

در حال حاضر تنها iOS 10.2 ساین می‌شود و شما می‌توانید SHSH2 blobs را برای این فریمور ذخیره کنید. اگر شما SHSH2 blobs آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خود را برای iOS 10.1.x ذخیره کرده‌، متاسفانه فایده‌ای ندارند و نامعتبر می‌باشند.

با وجود اینکه tihmstar این برنامه‌ها را به صورت رایگان عرضه می‌کند اما به سرعت برای رفع مشکلات و عرضه به روزرسانی اقدام می‌نماید. این امر نشان دهنده آن است که باید به آینده این برنامه امیدوار بود و می‌تواند نقش مهمی را در دنیای جیلبریک داشته باشد.

با وجود اینکه لوکا تدسکو گفته که قصد عرضه جیلبریک برای iOS 10.2 را ندارد اما پیشنهاد می‌گردد که SHSH2 blob را برای این نسخه ذخیره نمایید.

جیلبریک یالو از iOS 10.1 و iOS 10.1.1 پشتیبانی می‌کند اما در حال حاضر به صورت آزمایشی عرضه شده است. در آینده نه چندان دور نسخه پایدار این ابزار منتشر می‌گردد، که پیشنهاد می‌شود کاربران در همان زمان اقدام به جیلبریک نمایند.

همچنین بخوانید:

منبع: iphonehacks