عرضه‌ی نسخه‌ی سازگار با آی‌اواس ۸ لانچر محبوب و کاربردی Atom

لانچر محبوب و پرطرفدار شناخته‌شده با نام Atom که حاصل کاری مشترک از Daniel Turner و Surenix است اخیراً برای سازگارشدن با آی‌اواس ۸ و آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس آپدیت شد. کاربرانی که تجربه‌ی کارکردن با آی‌اواس‌های پیشن به صورت جیلبریک‌شده را دارند احتمال تجربه‌ی کار با این لانچر که در زمان خود از زیباترین و جالب‌ترین لانچرهای موجود بود را نیز به دست آورده‌اند.

 

Atom با قراردادن شورتکات اپلیکیشن‌های محبوبتان در لاک اسکرین به شما امکان دسترسی سریع به آن‌ها و اجرایشان را می‌دهد. برای پیاده‌سازی چنین عملکردی عبارت Slide to Unlock پایین صفحه که به طور معمول به عنوان نشانگری جهت بازکردن صفحه نمایش به کار می‌رود را با آیکونی به شکل تصویر زیر جایگزین می‌کند. در صورتی که انگشتتان را بر روی این آیکون نگه دارید آیکون ۶ اپلیکیشن انتخاب‌شده توسط شما در نمایی گرد وسط صفحه به نمایش در می‌آید. برای اجرای هر یک از این اپلیکیشن‌ها باید آیکون اشاره‌شده‌ی فوق را نگه داشته و بر روی آیکون اپلیکیشن مورد نظرتان رها کنید. پس از این کار پنجره‌ی واردکردن رمز عبور نمایش داده شده و با واردکردن رمز اپلیکیشن اجرا می‌شود.

 

atomios8-2

 

شاید برای برخی کاربران این سوال پیش بیاید که Atom چه ویژگی خاصی دارد که پتانسل خاص‌کردن آن با وجود عنوان‌های مشابه دیگری نظیر BerryC8 در میدان را داراست؟ علت اصلی را می‌توان انیمیشن‌های روان این توییک دانست. طراحی کلی توییک ساده انجام شده و انیمیشن‌های آن طوری قوی پیاده‌شده‌اند که می‌توان آن‌ها را یکی از نکات مؤثر در فروش بالای Atom دانست. دلایل دیگر نظیر فضای مناسب بین آیکون اپلیکیشن‌ها و کاربردپذیربودن طراحی پیاده‌شده از مواردی است که تنها طی استفاده از توییک آن‌ها را لمس خواهید کرد. یکی از نکات جالب در مورد نسخه‌ی جدید Atom در این است که نمای آیکون پایین صفحه بسته به رنگ‌بندی کلی پس‌زمینه‌ی لاک‌اسکرین بین روشن و تیره تغییر می‌کند.

 

atomios8-6

 

پس از نصب‌کردن Atom بخش تنظیمات آن را نیز در اپلیکیشن Settings خواهید یافت. منوی توییک نیز گزینه‌های مختصر و معدودی دارد. با گزینه‌های این بخش می‌توانید توییک را فعال / غیرفعال کرده و یا اپلیکیشن‌های منتخب لاک‌اسکرین را تعیین کنید.

 

atomios8-7

 

نسخه‌ی جدید Atom را می‌توانید به قیمت ۲.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری و نصب کنید. در صورتی که پیش از این دلبسته‌ی Atom شده بودید و سابقه‌ی خرید نسخه‌ی پیشین را دارید، نسخه‌ی جدید برایتان ۱.۹۹ دلار آب خواهد خورد. نسخه‌ی کرک‌شده‌ی توییک را نیز می‌توانید در سورس‌های فعال در زمینه‌ی عرضه‌ی کرک توییک پیدا کنید.