عرضه‌ی نسخه‌ی جدید و سازگار با آی‌اواس ۸ توییک محبوب MessageHeads

چند ماه پیش خدمتتان توییک پرطرفداری تحت عنوان MessageHeads را که الهام‌گرفته از قابلیت Chat Heads موجود در نسخه‌های پیشین اپلیکیشن فیسبوک بود معرفی کردیم. این نسخه از توییک تنها بر روی آی‌اواس ۷ قابل اجرا بود و به دلیل تغییرات صورت‌گرفته در آی‌اواس ۸، نصب‌کردن آن بر روی آخرین سیستم عامل موبایلی اپل موجب بروز ناسازگاری و کارنکردن آن می‌شد. خوشبختانه توسعه‌دهنده‌ی این توییک چندی پیش نسخه‌ی جدیدی از توییک را منتشر کرده است که سازگارشدن با آی‌اواس ۸ اصلی‌ترین تغییر آن است.

 

همانطور که در تصویر ابتدای پست می‌بینید، MessageHeads به شما این امکان را می‌دهد که به تمامی گفت‌وگوهای موجود در Messages خارج از این اپلیکیشن دست پیدا کرده و از طریق هدها به انجام گفت‌وگو بپردازید. این آیکون‌ها در هر نقطه از سیستم عامل که باشید توسط یک اکشن Activator قابل فراخوانی هستند.

 

تپ‌کردن بر روی یک آیکون منوی مختصری باز می‌کند که در آن لیست پیام‌های اخیر به همراه محلی برای واردکردن متن پیام جدید را مشاهده خواهید کرد. البته اگر از سیستم آی‌مسیج در یک گفت‌وگو استفاده می‌کنید می‌توانید از دکمه‌ی ارسال تصویر نیز بهره ببرید. به کمک آیکون بلندگوی موجود در گوشه‌ی سمت چپ پنجره می‌توانید نیز نوتیفیکشن‌های دریافتی از آن گفت‌وگو را موقتاً می‌توانید غیرفعال کنید.

 

در قسمت تنظیمات این توییک می‌توانید مشخصه‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کنید. اندازه‌ی متون، ظاهر و قیافه‌ی آیکون‌های Head، رنگ حباب‌ها برای هر یک از حالت‌های مسیج یا آی‌مسیج و جنبه‌های مختلف دیگری، تا توییک به همان شکلی که مطابق میلتان باشد تغییر داده شود.

 

اگر از اپلیکیشن Messages بر روی آی‌دیوایستان زیاد استفاده می‌کنید و نمی‌خواهید روند چت با دوستانتان مخل استفاده از گوشی یا تبلتتان شود، شاید MessageHeads همان گزینه‌ای باشد که مناسب شماست. این توییک را می‌توانید به قیمت ۹۹ سنت از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. البته در صورتی که نسخه‌ی پیشین توییک را خریداری کرده باشید نسخه‌ی جدید را به رایگان می‌توانید دریافت کنید. نسخه‌ی کرک‌شده نیز دیر یا زود در سورس http://repo.hackyouriphone.org یافته خواهد شد.