طرح مفهومی رویایی و فوق‌العاده برای آیفون 7

گوشی رویایی شما چه شکلی دارد؟

لحظه‌ای به آن فکر کنید و سپس به واقعیت برگردید، دستگاهی را می‌بینید که شبیه به رویای شما باشد؟

همان زمانی که ما به تلفن‌های رویایی و مرموز خود فکر می‌کنیم،گروه طراحان اکراینی به نام Herman Haidin یک طرح مفهومی فوق‌العاده با برخی از المان‌های واقعی را پدید آورده است.

این طرح مفهومی آیفون 7 آینده را تصور می‌کند، زمانی که اپل دیگر کاری به دکمه هوم و اتصالات ندارد و موارد مورد نیاز به صورت بی‌سیم انجام می‌گیرند. فایده‌ی این طرح مفهومی فوق‌العاده چیست؟ آیفونی که تنها 3 م.م ضخامت دارد که البته ضخامتی است که در حال حاضر نمی‌تواند به واقعیت بپیوندد. هم اکنون حداقل ضخامت باریکترین تلفن‌ها 5 م.م است و اغلب گوشی‌های موجود در بازار در حدود 7 م.م هستند همانند آیفون که به عنوان دستگاهی بسیار باریک شناخته می‌شود.

این آیفون ویژگی‌های رویایی‌تری را نیز دارد، صفحه نمایش پنج اینچی در جلو و عقب دستگاه، به همراه یک دوربین 16 نانوپیکسلی! ضد آب بودن و داشتن برنامه‌های برای استفاده در زیر آب و اجرای بازی و ویدیو به صورت تمام صفحه از نکات دیگر قابل توجه است. می‌توانید تصاویر این طرح مفهومی را در پایین مشاهده کنید.

نظر شما راجع به این طرح بی نظیر چیست؟ انتظار عرضه چنین دستگاهی را تا چند سال دیگر دارید؟

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید.

9iPhone-7-concept

1iPhone-7-concept 2iPhone-7-concept 4iPhone-7-concept 5iPhone-7-concept 6iPhone-7-concept 7iPhone-7-concept 8iPhone-7-concept