طرح مفهومی آیفون 8 ؛ تمام شایعات در کنار هم

آیفون 8 توسط شایعات، مبنی بر طراحی انقلابی و فناوری‌های جدید احاطه شده است. آیفون بعدی می‌تواند قوه تخیل هر هنرمندی را به کار بیاندازد. سایت Handy Abovergleich سوئیس، با الهام از شایعات اخیر یک طرح مفهومی برای آیفون 8 منتشر کرده است که اگر شایعات به حقیقت بدل شوند، آیفون 8 می‌تواند به این طرح مفهومی شبیه باشد. در این طرح مفهومی صفحه نمایش منحنی تمام پنل جلویی را پوشانده و قاب فولادی آن را احاطه نموده است. این سایت سوئیسی نام‌های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 پرو را برای آیفون‌های 2017 در نظر گرفته است.

1iPhone-8-concept-by-Handy-Abovergleich

در این طرح مفهومی، استاتوس بار AMOLED با بقیه سطح پنل جلویی ادغام شده است. در پایین پنل، و به جای حاشیه در دستگاه‌های فعلی، دکمه هوم با حسگر اثر انگشت و همچنین دو کلید میانبر مجازی قرار گرفته است. این گوشی هوشمند همچنین به اسکنر عنبیه چشم مجهز است. سایر مواردی که در این طرح مفهومی به آن پرداخته شده، دوربین دوگانه، سازگاری با مداد اپل و شارژر بی‌سیم سریع تا محدوده سه متری است.

3iPhone-8-concept-by-Handy-Abovergleich

باید به خاطر داشته باشید که این فقط یک طرح مفهومی است، حتی با وجود اینکه بر اساس شایعات طراحی شده باشد. امکان دارد آیفون 8 کاملا متفاوت با این طرح باشد. درست است که اپل و تکنولوژی رو به جلو حرکت می‌کنند اما باید مباحث مالی نیز در نظر گرفته شود. گوشی هوشمند با چنین امکاناتی با قیمتی در حدود 700 دلار عرضه نخواهد شد. اپل می‌تواند چنین دستگاهی‌ را در آینده عرضه کند و یا همان مدل ویژه دهمین سالگرد باشد که قیمت بالاتری را دارد.

می‌توانید در ادامه سایر تصاویر این طرح مفهومی را مشاهده نمایید و نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

2iPhone-8-concept-by-Handy-Abovergleich

4iPhone-8-concept-by-Handy-Abovergleich

5iPhone-8-concept-by-Handy-Abovergleich