طرح شماتیک جدید از آیفون 7

Steve Hemmerstoffer فرانسوی که اطلاعات قابل اعتمادی را معمولاً منتشر می‌کند، یک طرح شماتیک از آیفون 7 در وب سایت و اکانت تویتر خود منتشر کرده است. اندازه‌ی آیفو‌ن 7 طبق این طرح دقیقاً مطابق آیفون 6 است؛ یعنی 67.1 م.م عرض و 138.3 م.م ارتفاع.

این طرح مقدار ضخامت دستگاه را مشخص نکرده است اما شایعات قبلی خبر از آیفون 7 نازک در حد یک آیپاد تاچ می‌دهند اما هنوز هم زود است که در این باره خبر نسبتاً قابل اتکایی منتشر شود.

نکته‌ی دیگری که در این طرح قابل مشاهده است، لبه‌های گرد آیفون 7 می‌باشد، چیزی که در نسل آیفون 6s نیز شاهد آن بوده‌ایم. محلی که برای دوربین تعبیه شده بزرگتر از آیفون 6s به نظر می‌رسد و به لبه‌های دستگاه نزدیک‌تر است. این مکان بزرگتر برای دوربین میتواند یک سنسور بزرگتر را برای عکاسی در نور کم به همراه داشته باشد.

و نکته‌ی آخر، به نظر می‌رسد که لنز دوربین همچنان با بدنه در یک سطح قرار ندارد. با فرض اینکه این طرح درست باشد، آیفون 7 نمی‌تواند بسیاری از مولفه‌هایی که کاربران منتظر آن هستند _همانند دوربین دوگانه و هم سطح با بدنه_ را به ارمغان آورد. البته می‌تواند این طرح تنها برای آیفون کوچکتر باشد و نسخه‌ی پلاس و یا پرو با دوربین دوگانه عرضه شود.

منبع: NowhereElse.fr