طراحی صفحه‌ی نخست اپلیکیشن سیدیا با نمایی تخت و مدرن به روز شد

چندی پیش سازنده‌ی سیدیا Jay Freeman پس از انتشار خبر همکاری Comex با تیم iMods اعلام کرد که در آینده برنامه‌های مختلفی برای سیدیا دارد که یکی از آن‌ها به روز کردن ظاهر صفحه‌ی نخست اپلیکیشن سیدیا با المان‌هایی فلت و دادن نمایی مدرن‌تر به آن است. شب گذشته این اتفاق رخ داد و کاربران بدون آن که نیازی به نصب آپدیت خاصی داشته باشند شاهد به روز شدن ظاهر صفحه‌ی نخست اپلیکیشن این فروشگاه بودند.

 

همانطور که گفتیم نیازی به نصب بسته‌ی خاصی برای مشاهده‌ی این آپدیت نیست. کافی است سیدیا را باز کرده و منتظر ریفرش‌شدن آن بمانید. در صورتی که ریفرش انجام نشد، دکمه‌ی Reload را در گوشه‌ی صفحه‌ی نخست انتخاب کنید.

 

cydia-new-design1

 

هر چند نمی‌توان این اقدام Saurik را بی‌ارتباط با کارکردن Comex روی جایگزین Cydia Substrate دانست، اما با توجه به این که چنین آپدیتی کار چند روز نیست نمی‌توان گفت که عامل اصلی انتشار این آپدیت انتشار خبر همکاری مذکور است. تنها اثری که می‌توان از سوی آن خبر محتمل دانست تسریع در روند عرضه‌ی آپدیت است.

 

اگر چه هر از گاهی تغییر رابط کاربری فروشگاهی که هر دستگاه جیلبریک‌شده‌ای آن را داراست اقدام مورد پسندی است، اما بعضی از کاربران از آپدیت جدید گله کرده و عده‌ای آن را طرحی خام و ابتدایی تلقی می‌کنند. امیدوارم برای شما این آپدیت مورد پسند باشد.