شکنجه‌ی آیفون SE با چکش و چاقو [ویدیو]

آیفون SE ممکن است در نگاه اول همانند آیفون 5s اپل که در سال 2013 روانه‌‌ی بازار شد به نظر برسد، اما بدنه‌ی آن یک پیشرفت قابل توجه داشته است. همانند آیفون‌های جدید اپل، آیفون SE از آلومینیوم سری 7000 ساخته شده است که آن را بسیار با دوام‌تر می‌کند. اما این دوام چقدر است؟ می‌توانید در این پست میزان مقاومت این دستگاه در برابر چکش و چاقو را مشاهده کنید.

این ویدیو که توسط TechRax منتشر شده پس از باز شدن جدیدترین آیفون اپل سریعاً به سراغ شکنجه‌ی آن می‌رود. در این تست مقاومت یک آیفون رز گلد با چکش و چاقو آزمایش می‌شود. آزمایش با چاقو شروع می‌شود و با این سلاح سرد بدنه‌ی آیفون و لنز دوربین را خراشیده  و به آن ضربه زده می‌شود. آیفون SE در این مرحله خوب عمل نمی‌کند اما در مرحله‌ی چکش به خوبی دوام می‌آورد.

ضربه‌های متوالی و افزایش نیرو در نهایت منجر به شکستن Gorilla Glass صفحه نمایش می‌شود اما واقعاً خوب عمل کرد. با وجود صفحه نمایش کوچک آیفون SE، احتمال شکستن آن در اثر برخورد با زمین کمتر است. اما با این وجود آسیب دیدن یک گوشی هوشمند بر اثر ضربه دور از انتظار نیست، پس حتماً از کیس‌های مقاوم استفاده نمایید.

می‌توانید این ویدیو را در پایین مشاهده و یا دانلود نمایید.


همچنین ببینید؛ تست مقاومت: آیفون SE در برابر آیفون ۶s/6s پلاس