یک مشتری عصبانی آیفون‌ها را در اپل استور نابود کرد!

در موارد نادری پیش می‌آید که کاربران جدید اپل از پشتیبانی این کمپانی برای رسیدگی به مشکلات خود ناراضی باشند و اپل یکی از بهترین کمپانی‌ها در زمینه خدمات پس از فروش است. همیشه ممکن است که فردی که برای پشتیبانی قرار داده می‌شود آموزش ضعیفی دیده باشد (تقریبا همانند تمامی پشتیبانی‌های ایران به خصوص سرویس دهنده‌های اینترنت) و یا مشتری درخواست و یا سوال غیر معقولی بپرسد و یا ترکیبی از هر دو رخ دهد.

با این حال باز هم بسیار نادر است که یک مشتری با یک توپ فولادی به فروشگاه برود و بسیاری از محصولات آن‌جا را برای نشان دادن اعتراض خود نابود کند. این اتفاق در یک اپل استور فرانسه رخ داده و مشتری عصبانی تمام مراحل این اتفاق را با کمک فرد دیگری ضبط کرده است.

با این شرایط کل ماجرا مشخص نیست. فردی که در ویدیو دیده می‌شود مشخصاً بسیار عصبانی است و با وارد شدن به اپل استور آیفون‌ها را نابود می‌کند. اما مطمئنا عصبانیت او را کور نکرده است چون حرکات حساب شده‌ای نیز در ویدیو از وی دیده می‌شود. او به مردم حاضر در آن مکان می‌گوید که پول خود را پس خواهد گرفت. اما مشخص نیست چه چیزی او را تا این حد عصبانی کرده؛ مشکل نرم افزاری، دستگاه معیوب و یا نبود پورت 3.5 م.م؟

در ادامه دو ویدیو قرار داده شده است که ویدیو اول کوتاه‌تر است و تنها نابودی محصولات اپل توسط این فرد عصبانی در آن دیده می‌شود که بدون هیچ مزاحمتی این کار را انجام می‌دهد. اما ویدیو دوم کامل‌تر است و برخورد ماموران امنیتی مرکز فروش با این فرد را نیز می‌توان در آن مشاهده کرد که فرد خاطی سعی در فرار نیز می‌کند.

به هر حال این فرد به تصور خود پولش را پس می‌گیرد اما مطمئنا با ارجاع به مراجع قانونی مجبور می‌شود ده‌ها برابر آن را بپردازد.


منبع: Digital Trends