شفافسازی پس‌زمینه‌ی چت با توییک CamText

به یاد دارید که روز گذشته از پتنت اپل در زمینه‌ی شفاف‌کردن پس‌زمینه‌ی چت و این که چقدر این تکنولوژی می‌تواند موجب افزایش ایمنی کاربران گوشی‌ها شود سخن گفتیم. گفته می‌شود اپل همچنان در حال کار بر روی این تکنولوژی است و نباید فراموش کنیم که این فناوری فعلاً در حد یک پتنت است. به این معنا که شاید هرگز شاهد تولید تجاری آن نباشیم.

 

اگر با خواندن این خبر نیاز به چنین فناوری‌ای را در خودتان احساس کردید و آرزو کردید بتوانید به آن دست یابید٬ اکنون آرزوی شما برآورده شده است٬ البته به شرطی که دستگاهتان جیلبریک شده باشد. CamText نام توییک جدیدی است که طرز کار آن دقیقاً مشابه پتنت شرح داده‌شده است و پس‌زمینه‌ی اپلیکیشن Messages را با تصویر دوربین پشت دستگاهتان جایگزین می‌کند. بنابراین در هر لحظه می‌توانید علاوه بر این که بر روی متن چت تمرکز کنید٬ بر روی محیط اطراف و جلوی پای خود نیز اشراف داشته باشید.

 

Photo-Mar-31-5-14-08-PM

 

پس از نصب توییک٬ علاوه بر امکان فعال و غیرفعال‌کردن آن می‌توانید میزان شفافیت ارائه‌شده توسط توییک را نیز تعیین کنید:

 

camtextprefs

 

اگر دستگاهتان جیلبریک باشد نیازی نیست که تا عرضه‌ی آی‌اواس ۸ (حداقل) صبر کنید. این توییک با اپلیکیشن پیش‌فرض مسیج آی‌اواس و همچنین توییک BiteSMS سازگار است. این سازگاری فعلاً برای آیفون است و کاربران آیپد فعلاً باید منتظر نسخه‌های بعدی و افزوده‌شدن سازگاری باشند. CamText را می‌توانید به قیمت ۱.۵ دلار از طریق سیدیا خریداری کنید. همچنین نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را می‌توانید از سورس اختصاصی اپل‌اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دانلود و نصب کنید.