شرکت Qualcomm مدیر بازاریابی خود را بدلیل توهین به اپل ، برکنار کرد

روز گذشته ، Anand Chandrasekher مدیر بازاریابی شرکت مشهور Qualcomm ، در اظهار نظری جنجالی اعلام کرده بود که پردازنده های A7 اپل ، حقه ی تبلیغاتی اپل هستند ومحصولات جدید این شرکت دارای همچین قدرتی نمیباشند . ساعاتی پس از این اقدام مبتدیانه ، Qualcomm این فرد هندی را از سمت مدیریت بازاریابی و تبلیغات خود برکنار نمود و امروز هم اسم و رزومه ی او را از صفحه ی معرفی مدیران سایت حذف کرد . ( صفحه ی مدیران این شرکت )

 

Anand-Chandrasekher-qualcomm-CMO

 

شرکت آمریکایی Qualcomm که در زمینه ی ساخت چیپها و تکنولوژیهای مخابراتی فعالیت میکند ، در پروژه های مختلفی با کمپانیهای اچ‌ تی‌سی ، سامسونگ ، سونی ، موتورولا ، ال جی و نوکیا فعالیت مشترک داشته است . همچنین این شرکت در گذشته همکاریهای بسیار نزدیکی با اپل داشته و برای از بین نرفتن این رابطه ، پس از برکناری مدیر هندی خود ، اعلام کرده که این اظهار نظر ، یک دیدگاه شخصی بوده و پردازنده های 64 بیتی اپل از لحاظ قدرت و کارایی ، بهترین پردازنده های اسمارت فونهای حال حاضر بازار هستند .

 

البته قدرت نسل جدید پردازنده های اپل برای همه ثابت شده و حتی کاربرانی که بعد از کار کردن با اسمارت فون قدرتمند آیفون 5 به سراغ 5s رفته اند هم  ، متوجه افزایش قدرت پردازش و سرعت فوق العاده ی این غول دنیای دیجیتال شده اند .