[آپدیت آخر] شروع هدایای اپل با برنامه ی 12Days of Gifts

دوستان هر روز میتوانید با مراجعه به این مطلب ، لینک هدیه ی آنروز در اپ استور را مشاهده کنید تا بتوانید از طریق آیتیونز کامپیوتر هم آنرا دانلود نمایید .

 

کمپانی ها و تیمهای برنامه نویسی و تولید محصولات مختلف ، همه ساله به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی و عید کریسمس ، تخفیف ها و آیتم های ویژه ای را برای مشتریان و کاربران خود در نظر میگیرند ؛ از تخفیفات بازی های EA گرفته تا فروش لباس های با تخفیف 95 درصد ! اپل نیز از این قافله عقب نمانده است و برنامه ی ویژه ای را برای تمام کاربران خود در سراسر جهان تدارک دیده است . این سورپرایز ، برنامه ای به اسم 12Days of Gifts است .

 

Capture

 

آنطور که اپل در توضیحات برنامه در صفحه ی اپ استور آن بیان کرده :

” از 26 دسامبر ( امروز ) تا 6 ژانویه ، هر روز میتوانید یک هدیه ی جالب را به طور رایگان دانلود کنید . این هدایا میتوانند کتاب ، برنامه ، موزیک ، فیلم و … باشند . هر هدیه تنها به مدت 24 ساعت قابل دانلود خواهد بود ، پس برنامه ی رایگان ما را دانلود کنید تا آنها را از دست ندهید . تمام آیتمها در تمام کشورها قابل دریافت خواهند بود . ”

 

شما میتوانید این برنامه را به طور رایگان و با حجم 64.7 MB از لینک اپ استور دانلود نمایید . ( آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد با iOS 7.0 و بالاتر )

 

هدیه ی امروز آن هم یک آلبوم از خواننده ی محبوب ( و البته فوق العاده ) ، یعنی جاستین تیمبر لیک ( Justin Timberlake ) است که شامل چهار اجرای زنده است . دو اجرا به صورت صوتی و دو اجرا هم به صورت موزیک ویدیو هستند .

 

2

 

لینک دانلود این هدیه از اپ استور به صورت رایگان

 

امروز هدیه ی دوم نیز عرضه شد . این هدیه ، قسمت اول از سریال محبوب Once Upon a Time ساخته ی شبکه ی ABC است . این سریال یک مجموعه ی تخیلی و با موضوعات جادویی و ماورایی است . این قسمت با نام Pilot عرضه شده است که میتوانید از لینک زیر آنرا دانلود نمایید .

 

159676

 

لینک دانلود این هدیه از اپ استور به طور رایگان

 

همانطور که اطلاع دارید ، هدیه ی روز سوم هم عرضه شد . این هدیه ، کتاب Lonely Planet’s Best in Travel 2014 است که در زمینه ی مسافرت و مکانهای مختلف جهان میباشد که میتواند برای کسانی که مثل من علاقه ی زیادی به جهانگردی و مسافرت دارند ، جالب باشد .

 

159793

 

لینک دانلود این هدیه از اپ استور به طور رایگان

 

هدیه ی روز چهارم نیز امروز عرضه شد . این هدیه ، نرم افزار آموزشی Toca House میباشد که برای آموزش کودکان همراه بازی و سرگرمی منتشر شده است .

 

url

 

لینک دانلود این هدیه از اپ استور به طور رایگان

 

سورپرایز!هدیه امروز فیلم بی نظیر Hugo می باشد که مارتین اسکورسیزی سرشناس آنرا کارگردانی کرده.هم چنین جانی دپ تهیه کننده اصلی آن است.هم چنین در این فیلم Ben Kingsley و Sacha Baron Cohen هنرنمایی میکنند

 

 

لینک دانلود رایگان از آیتونز

 

امروز هدیه ی روز ششم نیز توسط اپل عرضه شد . این هدیه ، یک مجموعه از آهنگساز سوئدی و محبوب امسال ، یعنی Avicii میباشد که شامل یک موزیک ویدیو و یک میکس 9 دقیقه ای از محبوبترین موزیکهای آلبوم جدید او است .

 

Capture

 

لینک دانلود رایگان از آیتیونز

 

هدیه ی روز هفتم هم منتشر شد . این هدیه چیزی نیست جز بازی محبوب Rayman Jungle Run که البته دیروز هم این بازی رایگان شده بود !

 

160225

 

لینک دانلود رایگان از اپ استور

 

هدیه ی روز هشتم : کتاب کمیک Diary of a wimpy kid . این کتاب از مجموعه ی کمیک محبوب و پرطرفدار Diary of a wimpy kid انتخاب شده است ونسخه ی اول آن میباشد . اگر هل فیلم دیدن نیز باشید ، فیلم جالبی از روی همین کمیک ساخته شده است .

 

160315

 

لینک دانلود رایگان از آیتیونز

 

هدیه ی روز نهم هم امروز عرضه شد . این هدیه بازهم بدرد طرفداران موسیقی میخورد و یک مجموعه شامل 4 آهنگ ( 2 اجرای زنده و 2 موزیک از iTunes Festival ) میباشد که میتونید به طور رایگان از آیتیونز دانلود کنید .

 

160491

 

لینک دانلود رایگان از آیتیونز

 

هدیه ی روز دهم نیز امروز عرضه شد . هدیه ی امروز اپل ، قسمت دوازدم از فصل 43 انیمیشن محبوب Sesame Street میباشد . این قسمت ، Great Vibrations نام دارد و اگر طرفدار این انیمیشن باشید برایتان بسیار جذاب خواهد بود .

 

12-days-day-10

 

لینک دانلود رایگان از آیتیونز

 

امروز هدیه ی روز یکی مانده به آخر هم عرضه شد . ولی مثل اینکه اپل قصد دارد با این هدیه ها ما را زجر بدهد ! بله هدیه ی امروز یک بازی به نام Mr. Crab است که همین دیروز رایگان شده بود !! به هر حال میتوانید این بازی را به طور رایگان (!) از اپ استور دانلود کنید .

 

160761

 

لینک دانلود رایگان از اپ استور

 

و بالاخره هدیه ی روز آخر ، یعنی هدیه ی روز دوازدهم هم عرضه شد . این هدیه چیزی نیست جز سه ترک از یک آلبوم و اجرای زنده ی Rolling Stones که میتوانید آنرا به طور رایگان از آیتیونز دانلود نمایید .

 

day-12-of-12-days

 

لینک دانلود رایگان از آیتیونز