شخصی‌سازی کامل نوتیفیکشن‌سنتر با BetterNC 7

BetterNC 7 نام توییک قدرتمند و کاملی است که امکان شخصی‌سازی و ویرایش قسمت‌های مختلف نوتیفیکشن را به صورتی بسیار ساده ممکن می‌سازد. به کمک این توییک می‌توانید جلوه‌ی نوتیفیکشن‌سنتر را به همان چیزی که دلخواهتان هست و برای استفاده راحت‌تر است تبدیل کنید.

 

تمامی تغییرات اعمالی این توییک از طریق تنظیمات این توییک واقع در Settings گوشی قابل اعمال است:

 

betternc7prefs

 

از این قسمت می‌توانید تغییراتی از قبیل فعال یا غیرفعال‌کردن توییک، نمایش یا عدم نمایش خطوط جداکننده، نمایش یا عدم نمایش لوگوی یاهو در سربرگ Today ، نمایش یا عدم‌نمایش دکمه ضربدر در بخش نوتیفیکشن‌ها و یا جایگزینی آن به طور مستقیم با عبارت Clear ، قابلیت تنظیم نمایش و عدم نمایش هر یک از سربرگ‌های مختلف (Today, All, Missed)، نمایش یا عدم نمایش گزینه‌های کنترل‌سنتر، فعال یا غیرفعال‌کردن جلوه‌ی شفاف یا جلوه‌ی بلور نوتیفیکشن‌سنتر، نمایش یا عدم نمایش Status Bar و نمایش یا عدم نمایش آیکون‌های grabber را اعمال کنید.

 

علاوه بر این گزینه‌ها در قسمت پایین‌تر می‌توانید تعداد خطوط متن نوتیفیکشن‌های نوتیفیکشن‌سنتر و نیز ارتفاع هدر نوتیفیکشن‌ها را نیز معین کنید. در پایین صفحه‌ی دکمه‌ی Respring تعبیه شده است که پس از انجام تغییرات برای اعمال آن‌ها باید روی این گزینه تپ کنید.

 

BetterNC7 گزینه‌های متعددی در اختیارتان قرار می‌دهد که به موجب آن‌ها نتیجه‌ی کار به چیزی که دلخواهتان است بسیار نزدیک می‌شود. این توییک را می‌توانید به رایگان از سورس بیگ‌باس دریافت و نصب کنید.