شبیه ساز اندروید در راه Mac

شبیه سازها امروزه جایگاه ویژه ای را در میان نرم افزارها برای خود ایجاد کرده اند. یکی از برجسته‌ترین شبیه سازها که طرفداران بسیار را مجذوب خود کرده Emulator سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز است.

این شبیه سازها در انواع اقسام مختلف برای Windows منتشر شده اند اما حرفه ای ترین محصول در این خصوص که سال گذشته نیز منتشر شد پکیج Visual Studio است. این نرم افزار در حالت کلی برای ساخت و طراحی App های Android توسط برنامه نویسان مورد استفاده قرار میگیرد و شبیه ساز مورد صحبت ما نیز به عنوان بخشی از این پکیج به حساب می‌آید.

1447872088-md-Screen_Shot_2015_11_18_at_18.44.26

این محصول شرکت ماکروسافت عملا شما را برای اجرای نرم افزارهای اندرویدی از داشتن دستگاههای با این سیستم عامل بی‌نیاز میسازد.

طی اخبار منتشر شده‌ی امروز ، ماکروسافت اعلام کرده است ، بر اساس اعلام قبلی این شرکت در ماه آوریل مبنی بر انتشار برنامه ی Visual Studio برای سیستم عامل مک ، شبیه ساز اندروید نیز به همراه این بسته به زودی عرضه خواهد شد.

این در حالی است که نسخه ی بتا Visual Studio Code Editor به صورت رایگان برای دارندگان مک عرضه شده و  Developer ها میتوانند با استفاده از این نرم افزار امکان کدنویسی اپها را بدون دسترسی کامل به IDE داشته باشند.

بنابر اخبار جدید در این شاخه به زودی شاهد اجرای نرم افزارهای اندرویدی به صورت شبیه ساز و با کیفیت بر روی Mac خواهیم بود.