سیستم جدید WhatsApp و پرداخت نرخ سالانه برای کاربران جدید

به تازگی محبوب ترین نرم افزار ارتباطی قرن 21 در اپ استور رایگان شد.هم زمان با این اتفاق سازندگان WhatsApp از سیستم جدید این نرم افزار پردا برداری کردند.

کاربران جدیدی که نرم افزار WhatsApp را نصب می کنند می توانند به مدت یک سال از خدمات این نرم افزار به طور کامل و بدون کوچکترین هزینه ای استفاده کنند.البته پس از تمام شدن اولین سال،آنها باید برای هر سال بعدی هزینه ی معادل 1 دلار را پرداخت کنند تا بتوانند از خدمات WhatsApp استفاده کنند.

mzl.fkywzupp.320x480-75

البته خبر خوش این است که کاربران قبلی واتس می توانند به طور مادام العمر از این خدمات به طور رایگان استفاده کنند و هزینه ای پرداخت نکنند.

با این حال این خبر به طور کلی خبر خوشی است چون سالی یک دلار هزینه ی بسیار بسیار ناچیزی برای امکانات فوق العاده این نرم افزار می باشد که واقعا ارزش پرداخت دارد.

این سیستم شامل تمام کاربران در همه ی پلتفرم ها می شود و همه کاربران جدید WhatsApp در سراسر دنیا باید این هزینه را پس از یک سال پرداخت کنند

شما کاربران عزیز می توانید هم اکنون نرم افزار WhatsApp را به طور کاملا رایگان از اپ استور دانلود و به مدت یک سال با خیال راحت از آن استفاده کنید:

دانلود به صورت رایگان از اپ استور