سو استفاده کودک 6 ساله از تاچ آی‌دی برای خرید از آمازون

کودکان در دنیای امروزی به خاطر مولفه‌های مختلف باهوش‌تر از گذشته عمل می‌کنند و گاها برخی از کارهای آنان اطرافیان را شگفت زده می‌کند. Ashlynd Howell تنها 6 سال دارد، وی زمانی که می‌بیند مادرش بر روی کاناپه خوابش برده است، به سراغ آیفون او می‌رود و از انگشت شست مادرش برای باز کردن آیفون استفاده می‌کند. زمانی که او به داخل گوشی دسترسی پیدا می‌کند، کریسمس واقعی برایش رقم می‌خورد. او برای خود چندین وسیله مرتبط با پوکمون‌ها از آمازون به ارزش 250 دلار سفارش می‌دهد.

زمانی که Bethany Howell، مادر این کودک از خواب بلند می‌شود، متوجه می‌شود 250 دلار خرید کرده و 13 تاییدیه سفارش برای او ارسال گردیده است. با مرور اتفاقات این مادر متوجه می‌شود که دختر او پشت این سفارشات بوده است. در همین حال Ashlynd خوشحال به مادرش سفارشات داده شده را اطلاع می‌دهد. این کودک با افتخار و هیجان به مادر خودش می‌گوید که تمامی سفارشات درب خانه تحویل می‌شوند.

شاید به نظر برسد که تاچ آی‌دی و یا هر اسکنر انگشت دیگری به اندازه کافی امن است اما هرگز نباید ذهن یک کودک 6 ساله را دست کم گرفت. حتی یک اسکنر اثر انگشت که برای امنیت گوشی‌های هوشمند رایج شده است، نمی‌تواند یک کودک 6 ساله را از خرید محصولات مورد نظر خود دور کند.

منبع: BGR