سومین نسخه آزمایشی iOS 10.2 عرضه شد [تغییرات]

اپل سومین نسخه آزمایشی iOS 10.2 را برای توسعه دهندگان و تست کننده‌های عمومی عرضه کرد. دومین نسخه آزمایشی iOS 10.2 در حدود یک هفته پیش عرضه شد که از تغییرات آن می‌توان به اضافه شدن SOS و برنامه تی‌وی  اشاره نمود.

نسخه‌های بتا تنها برای تست و ارزیابی نسخه بعدی iOS ‌10 می‌باشند. شما نیز اگر علاقمند به استفاده از نسخه‌های آزمایشی می‌باشید همیشه پس از عرضه عمومی می‌توانید با ثبت نام در این لینک از آن‌ها استفاده کنید. ولی پیشنهاد می‌شود اگر مشکل حادی با نسخه آخر عرضه شده ندارید، از نسخه‌های بتا استفاده نکنید.

تغییرات در سومین نسخه آزمایشی iOS 10.2:

  • برنامه تی‌وی: گزینه‌ای جدید به تنظیمات برنامه تی‌وی اضافه شده است که استریم محتوا با اینترنت سلولار را امکان پذیر می‌کند. همچنین قابلیت انتخاب کیفیت هنگام استفاده از وای-فای و اینترنت تلفن همراه افزوده شده است. کاربران می‌توانند HD و یا SD بودن خرید خود را مشخص نمایند.
  • SOS: این قابلیت که در دومین نسخه آزمایشی iOS 10.2 اضافه شده بود، حذف گردیده است. این قابلیت تنها در هند در دسترس است.
  • برنامه Videos: برنامه Videos که مدت زمان زیادی است به عنوان برنامه پیش فرض در iOS حضور دارد، در این نسخه آزمایشی کاملا حذف شده است. برنامه جدید تی‌وی جایگزین این برنامه شده و ویجت برنامه ویدیوها نیز پاک شده است. البته ویجت برنامه تی‌وی که در دومین نسخه آزمایشی iOS 10.2 اضافه شده بود، هنوز در دسترس است.