سه آیپد پرو با دو سایز جدید در بهار 2017

اپل در پاییز آیفون، نرم افزار و ساعت هوشمند جدید خود را عرضه می‌کند اما تمایل اپل برای به روزرسانی آیپد بهار بوده است و سال 2017 نیز به نظر می‌رسد این سنت اجرا شود. جالب است که شایعات ادعا می‌کنند سه مدل جدید آیپد پرو در اوایل سال 2017 مشاهده می‌کنیم و دو سایز جدید به خانواده آیپد پرو اضافه می‌شود.

طبق این شایعه، در اوایل سال 2017 یک نسخه به روزرسانی شده از آیپد پرو 12.9 اینچی معرفی می‌شود و همچنین یک نسخه مینی به خانواده آیپد پرو اضافه می‌گردد. بخش عجیب این شایعه مرتبط به آیپد پرو دیگر است که با استاندارد صفحه نمایش میان رده آیپد یعنی 9.7 اینچ هم خوانی ندارد و ادعا شده اپل یک نسخه 10.1 اینچی را نیز معرفی هواهد کرد. اما دور از ذهن‌ترین قسمت این شایعه همین آیپد 10.1 اینچی است که چرا اپل بخواهد پس از مدت طولانی در سایز آیپد خود تغییر ایجاد کند، شاید اپل صفحه نمایش بزرگتری را با کم کردن حاشیه‌ها در نظر بگیرد اما باز هم نمی‌توان زیاد به این مسئله اتکا کرد.

انتظار می‌رود که این آیپد پروها با چهار بلندگو و چهار میکروفون، پورت 3.5 م.م، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و صفحه نمایش با تکنولوژی True Tone عرضه شوند. ظاهرا اپل بر روی افزونه‌های کیبورد هوشمند خود برای هر سایز از آیپد پرو کار می‌کند.

هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی و یا عرضه در دسترس نیست اما مارس/آوریل 2017 محتمل‌ترین زمان است.

منبع: macotakara