سفر با اسکی ! | نقد و بررسی بازی جذاب Ski Safari

شاید یکی از آرزو های هر فرد این باشد که روزی به کوهستان های دور و برفی رفته و در آنجا در کمپ های سر راهی در کوهستان به مدت 3 شب بماند و در هوای خنک و پاکیزه کوهستان تنفس کند و هوای پاک را برای تک تک سلول های بدن خود فراهم نماید. اما به نظر شما نباید به عواقب آن فکر کرد ؟! یکی از عواقبی که ممکن است اتفاق بیوافتد این است که بهمنی به عظمت یک دریاچه برف به سمت شما بیاید و شما مجبور باشید که وسایل خود را رها کرده و با اسکی های خود به سفری با اسکی (Ski Safari ) رفته و خود را از بهمن های برفی با آن عظمت نجات دهید!….

همچنان در سطر

ما در این پست شما رو با یک بازی جذاب که بهترین بازی 12 هفته متوالی کشورهای ایالات متحده، کانادا، استرالیا، مکزیک و نیوزیلند شد همراه کنیم و شما میتوانید در حین اینکه به یک سفر با اسکی فکر میکنید با ما همراه باشید…

این بازی آنقدر منتقدان را حیرت زده کرد که وبسایت آیتونز درباره آن نوشت :

★ ★ ★ ★ ★ “Great! – Love everything about this game. The graphics are excellent, the controls easy to use, and best of all, it’s endlessly fun!”

عالی ! – همه چیز این بازی را باید بزرگ شمرد ! گرافیک عالی و کنترل آسان و سرگرم کننده و بهتر از آن پایان بندی بسیار عالی و جذاب ! این واقعا شاهکاره !

بخش گیم پلی 

بخش گیم پلی این بازی یکی از بهترین ویژگی های این بازی شمرده میشود در بخش گیم پلی حیواناتی مثل خرس سفید و پنگوئن و در بخش مکانیکی دست انداز ها و تپه ها و از همه مهم تر جت اسکی برفی هستش که میتوان گفت بهترین ابزار این بازی به شمار میرود و احتمال نابودی آن 30% است ! شما میتوانید از خرس ها برای فرار کردن از بهمن برف کولی بگیرید یا از پنگوئن ها سواری بگیرید یا اینکه با استفاده از جت اسکی سرعتی بالغ بر 100 کیلومتر در ساعت از دست بهمن سمج فرار کنید و خود را از مرگ حتمی نجات دهید ! کنترل گیم پلی این بازی بسیار بسیار آسان هستش در صورتی که شما فقط تنها میتوانید آن را با انگشت اشاره خود کنترل کرده و رکورد بزنید و در رنکینگ مالتی پلیر این بازی دیده شوید ! نا گفته نماند که در این بازی پرنده هایی شبیه به عقاب هم وجود دارد که شما را به بالاترین نقطه زمین میبرد جوری که میتوانید روی ابر ها هم اسکی سواری کنید . در بخش گیم پلی این بازی امتیاز دهی دو نوع میباشد که اولی مربوط به متراژ و مسافت طی شده هستش و دومی هم مربوط به بخش Combo که تا X12 ادامه دارد . البته در نسخه های جدید این بازی هم سورتمه هم به بازی اضافه شده است که ما الان به آن کاری نداریم زیرا ورژن 1.0 را نقد و بررسی میکنیم.

503092422-0

در این بازی حیواناتی مانند عقاب ، خرس ، پنگوئن وجود دارد

بخش داستانی بازی

داستان بازی کمی ضعیف کار شده است و قدرت کشش ندارد داستان بازی فردی را به نام Ivan را دنبال میکند که به قله کوه های آلپ صعود میکند او به دلیل خستگی زیاد در محل ها و کمپ های بین راهی به خواب عمیقی فرو میرود و امان از دل غافل !…

503092422-ipad-2 (1)

به پایان آمد این بازی ؛ گرافیک همچنان باقیست !..

بخش گرافیک بازی

گرافیک این بازی تحسین برانگیز است و حتی توانسته که گرافیک Angry Bird Star Wars را که حتی در Comic Expo برنده گرافیک اسمارت فون شد را سرکوب کرد ! ریز ریزه های برف طراحی شده است و کارکتر بازی از طرحی سه بعدی بهره میبرد! جت اسکی بازی بسیار مدرن و ضریف طراحی شده است حتی بخش فن های دور موتور آن هم طراحی شده است !! گرافیک در بخش اثر گذاری بسیار عالی شده است و این در صورتی است که شما با اسکی خود محکم به زمین بر خورد کنیـــد و ذرات برف را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های گرافیکی طراحی محیط بازی هستش که بسیار از کوهستان ها زیبا کار شده اند و از تکسچر های ویژه ای برخوردار هستند!

503092422-ipad-3

 

بخش صدا گذاری بازی

بخش صدا گذاری بسیار عالی کار شده است مخصوصا موزیک بازی که یکی از بهترین موزیک های بازی به شمار میرود . صدا های برخورد اشیا به هم و صدای حیوانات هم به خوبی کار شده است حتی صدای خرس ها و پرندگان !

نتیجه نهایی این بازی که توسط بازی ساز های مستقل ساخته شده است این است که روزی با نسخه جدیدی که وارد بازار کند میتوانید بازی هایی چون نینجا فروت یا پرندگان خشمگین را از بین ببرد !

با تشکر از اعضای تیم تحریریه پارسیان گیمز – حسین هاشمی که به ما در بخش گیم پلی کمک کردند!