سرویس موزیک جدید اپل احتمالاً اپل موزیک نام خواهد گرفت

فعلاً هیچ خبر رسمی‌ای در مورد نسخه‌ی نو نوار شده‌ی سرویس استریم موزیک Beats شرکت اپل منتشر نشده است، اما با این حال شایعات مربوط به این سرویس در رسانه‌ها پیوسته جریان دارند. در خبرهای منتشرشده‌ی اخیر به نام احتمالی این سرویس اشاره شده و از تعبیه‌ی قابلیت‌های اجتماعی عمیق بر روی آن برای هنرمندان و خوانندگان سخن به میان آمده است.

 

در گزارش جدید منتشرشده از سوی سرویس 9to5Mac که در آن از قول منابع نزدیک به برنامه‌های اپل سخن گفته شده، اطلاعات جدید دیگری در مورد سرویس پخش موزیک اپل آمده است. مهم‌ترین نکته را شاید بتواند نام سرویس دانست که این گزارش مدعی است اپل موزیک خواهد بود. در این سرویس قابلیت‌های اجتماعی مختلفی تعبیه خواهد شد که آن را یادآور سرویس پینگ خواهد کرد. به کمک این قابلیت‌ها خوانندگان خواهند توانست صفحه‌ای اختصاصی برای خود درست کنند و در آن به ارسال اطلاعات مختلف بپردازند. اطلاعاتی که می‌توانند مربوط به معرفی موزیک‌های جدید، تصاویر، ویدیوها و مسائل مربوط به برگزاری کنسرت‌ها باشتد.

 

البته کاربران نیز از قابلیت‌های اجتماعی بی‌نصیب نخواهند ماند. استفاده‌کنندگان از سرویس اپل موزیک خواهند توانست با استفاده از اپل آی‌دی خود برای پست‌های هنرمندان کامنت بگذارند، آن‌ها را لایک کنند و از این طریق با هنرمندان محبوب خود در ارتباط باشند.

 

اینطور که از خبرهای منتشرشده می‌توان دریافت اپل بسیار علاقه‌مند به راه‌اندازی سرویس پخش موزیک خود است و تلاش‌های متعددی در راستای ساخت سرویس مطلوب خود انجام می‌دهد. البته همه از پا گذاشتن اپل به این صنعت راضی و خوشحال نیست. بخصوص رقیبان این شرکت و در رأس آن‌ها اسپاتیفای. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که اپل سرویس موزیک خود را در کنفرانس WWDC ماه آینده معرفی خواهد کرد.