سرانجام Mobile Substrate برای iOS 7 و با تغییر نام به Cydia Substrate آپدیت شد

دوستان انتظار ها به پایان رسید!سرانجام Saurik عزیز تکانی به خود داد و تقریبا مهم ترین توییک موجود در سیدیا را با iOS 7 هماهنگ کرد.این آپدیت به عنوان Cydia Substrate منتشر شده است و همزمان با آن تعدادی توییک نیز آپدیت شده است.هم چنین قابل ذکر است که این نسخه Cydia Substrate با دیوایس های 64 بیتی از جمله iPhone 5s,iPad Air,iPad Mini Retina 2 هماهنگ است.احتمالا از این پس دیگر شاهد مشکلات اجرا نشدن توییک ها نخواهیم بود و هم چنین تعداد زیادی برنامه نویس که تا این لحظه منتظر آپدیت Mobile Substrate بودند دست بکار خواهند شد و توییک های جدیدی را خواهند ساخت. Cydia Substrate اینبار در نسخه 0.9.5000 آپدیت شده است .

برای آپدیت Mobile Substrate کافیست به نرم افزار Cydia مراجعه کنید و سپس به قسمت Changes مراجعه کنید و گزینه Refresh ا انتخاب کنید و منتظر بمانید تا سیدیا ریفرش شده و آپدیت ها نمایان شود سپس Mobile Substrate رو یک بار Reinstall کنید به طور اتومات اپدیت شده و به Cydia substrate تغییر نام می کند . 

 

 

 

cydia-substrate

 

 

لطفا توجه کنید که اسم این توییک از Mobile Substrate به Cydia Substrate تغییر کرده است . پس دوستانی که قصد نصب دستی را دارند می توانند با جستجوی ” Cydia SubStrate ” در سیدیا نسخه جدید این توییک را نصب کنند .

 نکته مهم:دوستانی که پیش از این توییک های با نام Mobile Substrate Fix نصب کرده اند حتما قبل از آپدیت رسمی،این توییک ها را به طو کامل پاک نمایند

دوستان اگر باز هم مشکلی داشتید حتما در نظرات اعلام کنید ..