سرانجام، ابزار جیلبریک پانگو ۸ به نصب‌کننده‌ی سیدیا مجهز شد

بالاخره اتفاقی که کاربران زیادی در روزهای اخیر منتظرش بودند رخ داد و امکان نصب سیدیا به ابزار جیلبریک پانگو ۸ افزوده شد. تیم پانگو دقایقی پیش اعلام کرد که تا ۲۴ ساعت دیگر نسخه‌ی ۱.۱ ابزار پانگو ۸ را منتشر خواهد کرد که نصب‌شدن سیدیا توسط ابزار و پشتیبانی از زبان انگلیسی در محیط کاربری آن بزرگترین تغییرات خواهند بود. اما خوشبختانه این تیم پیش از آن که شما را برای نصب سیدیا معطل از راه‌رسیدن نسخه‌ی جدید ابزار کند امکان نصب نسخه‌ی آپدیت‌شده‌ی اخیر سیدیا را از طریق نسخه‌ی فعلی ابزار نیز فراهم کرده است.

این موضوع بدان معناست که دیگر نیازی به برقراری ارتباط از طریق SSH با دستگاه و اجرای دستورات در خط فرمان نیست و تنها با چندین تپ ساده می‌توان سیدیا را بر روی آی‌اواس ۸ جیلبریک‌شده نصب کرد.

کل کاری که از این به بعد باید برای نصب سیدیا بر روی آی‌دیوایس خود بکنید این است که دستگاهتان را استفاده از ابزار پانگو ۸ جیلبریک کرده و سپس مطابق تصویر ابتدای پست، از صفحه‌ی نخست اپلیکیشن پانگو (که پس از جیلبریک‌کردن بر روی گوشیتان نصب می‌شود) به نصب سیدیا اقدام کنید. روند کار بسیار ساده است.

با رفع‌شدن این دردسر تنها گزینه‌ای که برای تکمیل‌شدن سناریوی جیلبریک پایدار و کامل آی‌آواس ۸ باقی مانده است عرضه‌شدن نسخه‌ی مک ابزار پانگو است.