سایت اپل برای iOS 7.1 آپدیت شد

iOS 7.1 لحظاتی پیش به صورت نهایی برای تمامی دیوایس های پشتیبانی کننده از iOS 7 منتشر شد.این نسخه دارای تغییرات گسترده ای در قسمت های مختلف سیستم عامل می باشد که در واقع مکمل این نسل از iOS است.

همزمان با عرضه ۷.۱،سایت اپل نیز برای اطلاع رسانی این نسخه آپدیت شد تا قابلیت های جدید بارز این نسخه را به اطلاع عموم برساند.

 

iOS 7.1 The most advanced mobile OS keeps advancing.

 

 

ویژگی های جدید iOS 7.1 به گفته اپل:

 

  • CarPlay:روشی کاملا حرفه ای برای کنترل آیفون در اتومبیل

مهمترین ویژگی iOS 7.1 سیستم جدید CarPlay می باشد.این سیستم به شما این امکان را می دهد که در اتومبیل های خاصی که از این سیستم پشتیبانی می کنند،آیفون خود را صورت کاملا حرفه ای کنترل کنید.برای اطلاعات تکلیمی در مورد CarPlay اینجا را بخوانید.


carplay 4
 

  • بهبود قابلیت های Siri

در iOS 7.1 دستیار صوتی محبوب،Siri،قویتر از همیشه آماده پاسخگویی به درخواست های شما می باشد.این بار شما می توانید با نگه داشتن دکمه Home سیری را واراد به گوش دادن کنید و با رها کردن آن،گوش دادن سیری را قطع کنید.این ویژگی در مواقعی که شدیدا عجله دارید بسیار به کار می آید.هم چنین در iOS 7.1 زبان های جدید از صدای مذکر سیری پشتیبانی می کنند.


Screen Shot 2014-03-10 at 9.32.35 PM
 

 

  • فعالسازی خودکار HDR در iPhone 5s

اینبار دیگر نگران زمان مناسب برای فعالسازی HDR نباشید.اگر iPhone 5s دارید این کار به صورت خودکار توسط دیوایس انجام خواهد شد تا تصاویر شما فوق العاده از آب در آیند

 


Screen Shot 2014-03-10 at 9.33.53 PM

  • تغییرات جزیی در ظاهر سیستم عامل:

iOS 7.1 به نمایی جدید از اپلیکیشن Phone پذیرای شماست.در این نسخه قسمت های زیادی از اپلیکیشن های پیشفرض،مخصوصا Phone،تغییرات جزیی داشته تا به دیوایس شما حال و هوای جدیدی ببخشد

 


Screen Shot 2014-03-10 at 9.34.43 PM

  • بهبود کارایی نرم افزار Calendar:

از این پس می توانید تمام اتفاقات ماهانه را به صورت یکجا ببینید و آنهارا راحت تر از همیشه دسته بندی کنید


Screen Shot 2014-03-10 at 9.34.56 PM

تغییرات جزیی iOS 7.1:

  • بهبود عملکرد تشخیص Touch ID در iPhone 5s
  • رفع باگ مربوط به Home Screen که باعث کرش کردن آن می شد
  • افزایش چشمگیر سرعت کار با دیوایس در iPhone 4