سامسونگ با آگهی‌های 6 > 6 بار دیگر سراغ تمسخر آیفون رفته است

در گذشته‌ای نه چندان دور سامسونگ ابایی از این که شرکت اپل، محصولات و کاربرانش را به تمسخر بگیرد و از این طریق محصولات خود را تبلیغ کند نداشت. چند وقت اخیر خبری از آگهی‌های این چنینی نبود و برخی تصور می‌کردند شاید سامسونگ استراتژی تبلیغاتی خود را عوض کرده باشد. اگر چه کارایی یا عدم کارایی چنین روش تبلیغی کاملاً روشن نیست، اما بی‌اعتنا به جواب این سوال کارشناسان بازاریابی سامسونگ بار دیگر کمپینی با محوریت مقایسه‌ی آیفون و گوشی‌های سری گلکسی به راه انداخته‌اند.

 

در دو آگهی منتشرشده‌ی جدید سامسونگ با عنوان 6 > 6 گوشی آیفون ۶ با دو گوشی گلکسی اس۶ و اس۶ اج مورد مقایسه قرار می‌گیرد و ناگفته پیداست که حاصل مقایسه به نفع گوشی‌های سامسونگ تمام می‌شود. در آگهی نخست صحبت از صفحه نمایش با لبه‌های خمیده‌ی اس۶ اج است. سامسونگ نشان می‌دهد که وقتی یکی از ۵ مخاطب منتخبتان به شما زنگ می‌زند، لبه‌ی اس۶ اج روشن شده و شما را از این موضوع آگاه می‌کند. و اضافه می‌کند که آیفون در چنین مواقعی تنها کاری که می‌کند ویبره‌زدن است. ویدیوی این آگهی را می‌توانید در زیر تماشا کرده و یا از این لینک به طور مستقیم دانلود کنید.

 

 

در ویدیوی دوم صحبت از قابلیت شارژشدن اس۶ اج به صورت بی‌سیم است. در حالی که آیفون جز با استفاده از کابل و اتصال به پریز قادر به شارژشدن نیست. همچنین میدان دید وسیع‌تر دوربین جلوی گلکسی اس۶ اج نیز به رخ کشیده شده و اضافه می‌شود که آیفون در چنین مواقعی صورت برخی افراد در تصویر را نصف می‌کند. ویدیوی آگهی دوم را نیز می‌توانید در زیر تماشا کرده و یا از این لینک به طور مستقیم دانلود کنید.