زیباترین تم های آی او اس 7

آی او اس 7 هم زیباست و هم زیبا نیست ! تقریبا میشه گفت که نظرات و رضایت کاربران از طراحی و دیزان تخت و مسطح ، به صورت 50-50 میباشد و در عین حال که افراد زیادی عاشق این طراحی جدید هستند ؛ افرادی نیز هستند که این طراحی را باعث لرزیدن تن استیو در قبر میدانند !

 

اما به لطف جیلبریک و باز شدن محدودیت ها ، شما میتوانید با استفاده از برنامه ی وینتربورد که به تازگی نیز برای دیوایس های 64 بیتی آپدیت شده است ، ظاهر پیشفرض آی او اس را تغییر دهید و یک جلوه ی خاص و متفاوت تر به آن ببخشید . در این مطلب قصد داریم تا زیباترین و البته پرطرفدارترین تم های این سیستم عامل را برایتان معرفی کنیم .

 

این تم ها را میتوانید با جستجوی نامشان در Cydia ، نصب کنید و لذت ببرید و البته به مرور زمان در سورس اپل اپس نیز قرار خواهند گرفت .

 

Zanilla 2 ، تخت و کمی زیباتر از آن !

 

1

 

اگر طراحی تخت آی او اس 7 را با کمی خلاقیت و سایه داشتن ترکیب کنید ، میشود همین تم . البته باید این تم را به صورت دستی از  deviantART دانلود کنید و نصب کنید .

 

 

Soft Remix for iOS 7 ، آیکون ها را سمباده بزنید !

 

2

 

مهمترین تغییری که این تم بر روی دیوایس شما میدهد ، تغییر جزئی و البته زیرکانه ی ابعاد آیکون های شماست که واقعا به چشم می آید .

 

 

M’flat ، آیکون ها والپیپر میخواهند !

 

3

 

این تم زیبا نیز دارای تعداد زیادی ( بسیار زیادی ! ) از آیکونهای زیبا و متفاوت میباشد که البته باید آنرا از اینجا دانلود کنید و به صورت دستی به دیوایستان انتقال دهید .

 

 

1derful HD و 1Derland ، یکی بخر دوتا ببر !

 

4

 

این تم به صورت یک مجموعه ی دوتایی عرضه میشود که آیکونها و قالب پیشفرض آنها را به طور کامل تغییر میدهد .

 

 

RocketSauce ، کلاسیک ، سنتی و مدرن !

 

5

 

این تم آیکونها و حال و هوای آی او اس 7 را ترکیب میکند و درواقع از تمام آی او اس های قبلی ، یک یادگاری بر روی هوم اسکرین شما قرار میدهد !

 

 

Solstice ، زیباست !

 

6

 

این تم کمی شبیه به تم اولیست ، اما دارای تغییرات زیادی در آیکون ها و دیگر منو ها میباشد و جزو پرطرفدارترین تم های این روزها شده است .

 

 

Space Blueberry ، همان که دنبالش بودید !

 

7

 

این تم نیز دارای طرفداران زیادی هم در سایت های خارجی و هم در اپل اپس خودمان است و تنها نکته ی منفی آن اینست که برای آیپد سازگار نشده است .

 

 

Flat7 ، تخت ، تخت و تخت تر !

 

8

 

جالب است بدانید که این تم مدت کوتاهی بعد از عرضه دارای 60 هزار دانلود بوده است که ثابت میکند طراحی تخت جانی آیو هنوز هم طرفداران سرسختی دارد ! ( به جز من ! )

 

 

Oil7 ، آی او اس هم پیر میشود !

 

9

 

این تم نیز از آندسته تم های خلاقانه ای است که همان ظاهر آی او اس 7 را تغییر میدهد و افکت چروک مانند را به آیکون ها اضافه میکند .

 

 

Kiki ، بالاخره آیکون های دایره ای در آی او اس !

 

10

 

این تم نیز شکل آیکون ها را به صورت دایره ای در می آورد و میتواند تنوع خوبی به آی او اس بدهد .

 

 

Jaku ، ساده تر ، شیک تر و حرفه ای تر !

 

11

 

این تم نیز واقعا تغییر بزرگی در آی او اس پدید می آورد و محیط آنرا برای کسانی که به خلوت بودن و آرامش علاقه دارند ، آماده میکند .

 

 

passtel ، آیکون بیشتر ، آی او اس بهتر !

 

12

 

این تم نیز برای کسانی که تعداد برنامه ها و بازی های زیادی دارند و میخواهند تا تم جمع و جوری داشته باشند ، مناسب است .

 

 

Signa ، کمی دخترانه ، کمی شاعرانه !

 

14

 

این تم هم برای کسانی که روحیه ی رنگین کمانی دارند و به رنگ های شاد علاقه دارند ، گزینه ی ایده آلی است .

 

 

Solstice ، مناسب زندگی های آپارتمانی !

 

13

 

این تم نیز طرفداران خاص خودش را دارد و میتواند نظم و خلوتی خاصی را به آی او اس شما بدهد .

 

چند نکته :

  • ممکن است بعضی از تم ها برای آیپد بهینه نشده باشند که باید در توضیحات داخل Cydia به این نکته توجه کنید .
  • برای نصب دستی تم ها باید آنها را بوسیله ی یک نرم افزار مدیریت فایل مانند آیتولز و آی فان باکس به آدرس Winterboard directory /Library/Themes انتقال دهید .
  • برای آموزش فعالسازی تم های مبتنی بر وینتربورد به این لینک مراجعه کنید .
  • شما میتوانید تم ها را با توییک ها و تنظیمات خلاقانه ترکیب کنید مانند تصویر زیر که از ترکیب تم M’flat و توییک InfiniBoard ایجاد شده است :

 

original

 

این تم ها ، تقریبا پرطرفدارترین و زیباترین تم های منتشر شده برای آی او اس 7 هستند ، شما نیز میتوانید نام و تصویر تم های مورد علاقه ی خودتان را برای ما بفرستید تا در ادامه ی این لیست به اسم خودتان منتشر شود . سعی کنید تا تم های خلاقانه و ترکیبی نیز ارسال کنید تا دیگران نیز استفاده کنند .

 

تمهای مورد علاقه ی خودتان را به همراه نام و تصویر به آدرس ایمیل Reza55_55@yahoo.com ارسال نمایید .