زمان آغاز فروش iPhone 5S اعلام شد

iPhone 5s order september 20 8am

 

ساعاتی پیش فروش iPhone 5C اغاز شد.چندی بعد اپل زمان آغاز فروش آیفون ۵ اس را نیز اعلام کرد.همانطور که قبلا اطلاع رسانی شده بود فروش این آیفون از ۲۰ سپتامبر آغاز خواهد شد.امروز اپل ساعت دقیقی برای فروش اعلام کرد.سفارش آنلاین از ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه شب PST شروع خواهد شد.دوستان می توانند از این ساعت اقدام به خرید اینترنتی کنند.در ضمن دوستانی که تمایل به خرید از اپل استور ها داشته باشند آگاه باشند که اپل استور ها طبق معمول ساعت ۸ صبح باز می شوند ولی چون اولین روز فروش است از ساعت ها قبل باید در صف منتظر بمانند تا جز اولین کسانی باشند که با ۵ اس کار می کنند.

در ضمن فروشگاه های اپراتور های مربوط هم از همین تاریخ اقدام به فروش خواهند کرد و انتخاب سریع تری برای خرید دیوایس های لاک می باشد چون صف کمتری در انتظارتان می باشد.

معمولا هم چند هفته پس از آغاز فروش به مرور آیفون های جدید به ایران وارد خواهند شد و طبق معمول تا هفته ها با قیمت های سر به فلک کشیده به فروش خواهند رسید پس اگر آنشایی در آمریکا یا کانادا دارید سفارش بدید تا در صورت امکان آیفون را تهیه کنند یا اگر قصد خرید در ایران را دارید ۱-۲ ماه تا پایین آمدن قیمت ها صبر کنید.

ما هم در اولین فرصت ممکن اقدام به تهیه این آیفون ها خواهیم کرد و در اسرع وقت با برسسی تخصصی این محصولات در خدمت شما خواهیم بود.