رندرهای منتشرشده‌ی جدید از یک مدل بی سر و صدای آیفون

هر چند که در مقطع فعلی آیفون ۶ و ۶ پلاس گوشی‌های جدیدی محسوب می‌شوند، اما طبیعتاً اینجا این جا خط پایان تولید محصولات جدید نیست و طراحان و فعالان صنعت موبایل همواره به دنبال ایده‌های نو و محصولاتی بهتر جهت پویا نگه‌داشتن صنعت خود هستند. به همین دلیل است که همواره رندرهای سه‌بعدی دستگاه‌ها مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند و پیدا می‌شوند کسانی که بر روی ساخت چنین تصاویری وقت بگذارند.

 

یکی از رندرهای منتشرشده‌ی اخیر از سوی 3D Future بر روی دستگاهی تمرکز کرده است که هیچ نامی از آن در شایعات نیست: دستگاه آیفون 6c. واضح است که وقتی مدلی عنوان c را به خود می‌گیرد همان ایده‌ای را که اپل در طراحی خط تولید آیفون 5c به کار برده بود را یدک می‌کشد؛ یعنی بدنه‌ای پلاستیکی در رنگ‌بندی‌های مختلف. هدف از پیاده‌سازی چنین بدنه‌ای ساخت دستگاهی با قیمت تمام‌شده‌ی کمتر بود. هدفی که البته بسیاری در محقق‌شدن موفقیت‌آمیز آن شک دارند.

 

image-iPhone-6c2

 

در این رندرهای منتشرشده دستگاه خطاب‌شده با عنوان 6c ظاهری شبیه به هر دو دستگاه آیفون ۶ و 5c دارد. اندازه‌ی صفحه نمایش وسیله ۴.۷ اینچ است، ولی بدنه‌ی پشتی آن به همان شکل و فرمی است که بر روی آیفون 5c سراغ داریم؛ پوششی پلاستیکی و رنگارنگ.

 

برخی خبرها و گزارش‌ها حاکی از آنند که ممکن است اپل برای همیشه سری c را کنار بگذارد و دیگر تلاشی که برای آیفون سری 5c کرده بود را تکرار نکند. با در نظرگرفتن این که در کنار آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس نیز گزینه‌ی ارزان‌تری ندیدیم بعید نیست که چنین ادعایی صحیح باشد. اما به هر حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و این که در پشت صحنه‌ی کمپانی اپل چه می‌گذرد رازی است که تا روز عرضه‌ی محصولات برملا نمی‌شود.