رندرهای جدیدی که شمایل آیفون ۶ را به تصویر می‌کشند

وبسایت MacRumors در همکاری با Ferry Passchier بر اساس طراحی‌هایی که ماه گذشته در مجله‌ی ژاپنی MacFan لو رفتند، رندرهای جالبی منتشر کرده است که شکل احتمالی آیفون‌های بعدی در اندازه‌های ۴.۷ اینچ و ۵.۷ اینچ را به تصویر می‌کشند.

همانطور که در تصویر می‌بینید این محصول تفاوت‌های آشکاری با آیفون 5s دارد. دکمه‌ی پاور ازسمت راست بالای گوشی به سمت چپ آن سمت منتقل شده است و شمایل کلی دستگاه تداعی‌کننده‌ی فرمی است که آیپد ایر و آیپد مینی‌های فعلی دارند.

البته در این طراحی‌ها ادعاهایی نیز مطرح شده است که محل شک دارند. قابل‌توجه‌ترین مسأله این است که ظاهراً اپل در ساخت فلاش دستگاه از فرم قرص مانندی که نخستین بار با آیفون 5s ارائه شد به فرم گردی که در آیفون ۵ تعبیه شده بود برگشته است.

دوربین دستگاه نیز بسیار شبیه به آیپاد تاچ است و بر اساس این طراحی‌ها برآمدگی جزئی‌ای از بدنه‌ی اصلی دستگاه دارد. در تصویر زیر نیز می‌توانید این آیفون‌ها را در مقایسه با آیفون 5s (چپ‌ترین دستگاه) و آیپد مینی (راست‌ترین دستگاه) مشاهده کنید:

20140409-093848.jpg

تولید آیفون ۶ به زودی آغاز شده و پاییز امسال شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود. البته گزارش تازه منتشرشده‌ای اظهار داشته است که در تولید آیفون‌های بزرگتر ممکن است به خاطر مشکلات تولید تأخیر پیش بیاید.