رمان محبوب هری پاتر با زبان فارسی و فرمت ePub [جلد پنجم-محفل ققنوس]

رمان محبوب و مشهور هری پاتر بسیاری از رکوردهای موجود برای عرصه کتاب را جابجا کرد و تا کنون چند صد میلیون نسخه از این مجموعه به فروش رفته است. متاسفانه نسخه الکترونیکی موجود به زبان فارسی از این سری رمان در قالب PDF و دارای قفل‌های متعدد و فونت‌های دستکاری شده بود که استخراج متن از آن کاری تقریبا غیرممکن است. با توجه به درخواست‌های شما عزیزان و محبوبیت بیش از حد این رمان، دست به کار شدیم و تقریباً تمام مجموعه را دوباره تایپ کردیم! امیدوارم که با به اشتراک گذاری صحیح این فایل ما را برای ادامه کار ترغیب نمایید.

این مجموعه رمان دارای 7 جلد است که به زودی تمامی جلدهای آن در اپل اپس قرار می‌گیرند. هری پاتر یک رمان با تلفیق چند ژانر متعدد است، اصلی‌ترین سبک آن را می‌توان خیال پردازی نامید اما زمینه‌های فانتزی، هیجان انگیز، عاشقانه، اسرار آمیز و ماجراجویانه در آن دیده می‌شود. این رمان به بیش از 65 زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از نیم میلیارد از نسخه‌های آن به فروش رفته است. داستان هری پاتر در مورد یک کودک یتیم 11 ساله است، او به همراه خاله و پسر خاله‌اش زندگی می‌کند و با توجه به استعداد ذاتی او برای جادوگری به مدرسه‌ای مرتبط با این فن دعوت می‌شود. هر جلد از این رمان سرگذشت یک سال از زندگی این کودک است. سرگذشتی پر فراز و نشیب که شما را شیفته این داستان می‌‎کند. لازم به ذکر است که کتاب در بسیاری از نقاط با فیلم منتشر شده تفاوت دارد.

قسمتی از متن این کتاب:

او پسري لاغر، سياه مو و عينکي بود که قيافه ي نسبتاً بيمارگونه ي کسي را داشت که در زمان کوتاهي ، زيادي بزرگ شده باشد. شلوار جينش پاره و کثيف بود، تي شرتش گشاد و رنگ و رو رفته بود و تخت کفش هاي ورزشي اش داشتند از رويه شان جدا مي شدند. ظاهر هري پاتر باعث نمي شد همسايگان نسبت به او محبت کنند. همسايگاني که از آن نوع مردمي بودند که فکر مي کردند بايد با ژوليدگي برخورد قانوني شود. اما چون او اين بعد از ظهر خودش را پشت يک بوته ي گل مخفي کرده بود، از ديد رهگذران کاملاً مخفي بود. در حقيقت ، تنها راهي که ممکن بود از آن طريق شناسايي شود اين بود که عمو ورنون يا خاله پتونيا کله اشان را از پنجره ي اتاق نشيمن بيرون بياورند و مستقيم توي باغچه را که درست زير پنجره بود، نگاه کنند.

توجه: برای تهیه این کتاب وقت زیادی صرف شده است، لذا خواهشمند است از آپلود فایل کتاب در مکان‌های دیگر جداً خودداری فرمایید و برای اشتراک گذاری کتاب در سایت‌ها، انجمن‌ها و وبلاگ‌ها تنها به این صفحه لینک دهید.