رمان محبوب هری پاتر با زبان فارسی و فرمت ePub [جلد سوم-زندانی آزکابان]

سرانجام پس از یک وقفه چند ماهه، جلد جدید هری پاتر ارائه شد. با توجه به فشردگی کارهای سایت و موارد دیگر روند تایپ و تهیه کتاب‌های ePub به کندی پیش می‌رفت. جالب است با وجود محبوبیت رمان هری پاتر و سایت و انجمن‌های متعدد در رابطه با کتاب، هیچ نسخه تایپی کاملی از جلد سوم آن وجود ندارد اما اپل اپس با وجود اینکه یک مرجع تخصصی کتاب نیست، به سبب قولی که به کاربران برای ارائه مجموعه کامل این کتاب‌ها داده بود، این کتاب را تایپ و در قالب ePub عرضه نموده است.

رمان محبوب و مشهور هری پاتر بسیاری از رکوردهای موجود برای عرصه کتاب را جابجا کرد و تا کنون چند صد میلیون نسخه از این مجموعه به فروش رفته است. متاسفانه نسخه الکترونیکی موجود به زبان فارسی از این سری رمان در قالب PDF و دارای قفل‌های متعدد و فونت‌های دستکاری شده بود که استخراج متن از آن کاری تقریبا غیرممکن است. با توجه به درخواست‌های شما عزیزان و محبوبیت بیش از حد این رمان، دست به کار شدیم و تقریباً تمام مجموعه را دوباره تایپ کردیم! امیدوارم که با به اشتراک گذاری صحیح این فایل ما را برای ادامه کار ترغیب نمایید.

این مجموعه رمان دارای 7 جلد است که به زودی تمامی جلدهای آن در اپل اپس قرار می‌گیرند. هری پاتر یک رمان با تلفیق چند ژانر متعدد است، اصلی‌ترین سبک آن را می‌توان خیال پردازی نامید اما زمینه‌های فانتزی، هیجان انگیز، عاشقانه، اسرار آمیز و ماجراجویانه در آن دیده می‌شود. این رمان به بیش از 65 زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از نیم میلیارد از نسخه‌های آن به فروش رفته است. داستان هری پاتر در مورد یک کودک یتیم 11 ساله است، او به همراه خاله و پسر خاله‌اش زندگی می‌کند و با توجه به استعداد ذاتی او برای جادوگری به مدرسه‌ای مرتبط با این فن دعوت می‌شود. هر جلد از این رمان سرگذشت یک سال از زندگی این کودک است. سرگذشتی پر فراز و نشیب که شما را شیفته این داستان می‌‎کند. لازم به ذکر است که کتاب در بسیاری از نقاط با فیلم منتشر شده تفاوت دارد.

قسمتی از متن این کتاب:

من در حال حاضر در فرانسه مرخصي خودم راميگذرانم. درابتدا نميدانستم که به چه وسيله‌ای اين نامه را برای تو بفرستم- اگر آن‌ها آن‌ را درگمرک باز کردند چه خواهدشد؟- تا اينکه سروکله‌ی هدويگ! پيداشد. من فکرمي‌کنم که اون حيوان علاقه داشت که به عنوان يک تغيير هم که شده باشد براي سالروز تولدت يک چيزي ازدوستان خودت دريافت کني .تنها کاري که من کردم اين بود که هديه تو را به وسيله جغد، همراه با نامه، فرستادم .درروزنامه ي پيام بر روزانه يک آگهي نظرم راجلب کرد. من ازآن‌ها خواسته‌ام که حتي درمرخصي نيزآن روزنامه را براي من بفرستند براي آن‌که انسان را در جريان حوادث و اطلاعات دنياي جادویی قرار مي‌دهد و انسان چيزي ازقلم نمي اندازد. راستي آيا تو آن عکسي که مربوط به رون وخانواده‌اش بود ديدي ؟من فکرميکنم که رون درسفر مصر يک دنيا چيز ياد مي‌گيرد و من نسبت به او حسودي ميکنم. ميدوني! آخه مطالب مربوط به مصرباستان بسيار پر ارزشه مخصوصاً مطالبي که مربوط به جادوگري آنهاست .
توجه: برای تهیه این کتاب وقت زیادی صرف شده است، لذا خواهشمند است از آپلود فایل کتاب در مکان‌های دیگر جداً خودداری فرمایید و برای اشتراک گذاری کتاب در سایت‌ها، انجمن‌ها و وبلاگ‌ها تنها به این صفحه لینک دهید.