دو ماه پس از عرضه رسمی؛ هنوز هم تحویل AirPods شش هفته زمان می‌برد

دو ماه پس از عرضه رسمی Airpods، شاید این تصور را داشته باشید که تقاضای اولیه فروکش کرده و به راحتی این محصول را می‌توان تهیه کرد.

اما این محصول هنوز هم در بازار به فراوانی یافت نمی‌شود. با تمام انتقاداتی که به Airpods وارد شده، هنوز به نظر می‌رسد این ایرفون فروش خوبی را پشت سر می‌گذارد و این مسئله را می‌توان از زمان تحویلی که در فروشگاه آنلاین اپل به آن اختصاص داده شده، متوجه گردید.

اگر همین حالا کاربران آمریکایی AirPods را از فروشگاه آنلاین اپل خریداری کنند، 6 هفته زمان می‌برد که این محصول به دست آن‌ها برسد.

برا تهیه AirPods باید 159 دلار هزینه کنید، باتری این محصول به تنهایی بیش از 5 ساعت دوام دارد و اگر از کیس نیز استفاده کنید، 24 ساعت به عمر باتری افزوده می‌شود.

با وجود اینکه رقبا همانند سامسونگ قیمت ایرباد بی‌سیم Gear IconX خود را کاهش داده تا فروش آن را بالا ببرد، اما اپل به هیچ وجه با کمبود تقاضا مواجه نیست و ظرفیت تولید فعلی جوابگوی نیاز مشتریان نمی‌باشد.

در واسط دی ماه گزارشی مبنی بر افزایش تولید این محصول منتشر شد که احتمال دارد گزارش صحت نداشته و یا افزایش تولید نیز موجب نشده که تقاضا و عرضه به هم نزدیک‌ شوند.

منبع فروشگاه اپل