دونالد ترامپ؛ اپل تحریم شود!

نامزد رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ که یک جمهوری خواه می‌باشد، باز هم موضع گیری‌های تندی نسبت به اپل داشته است. با مخالفت اپل در مقابل خواسته دادگاه در رابطه با بازکردن آیفون یک تروریست، ترامپ از پیروان خود خواست که اپل را تحریم کنند.

این سرمایه دار بزرگ و پر نفوذ می‌گوید او دیگر از آیفون خود استفاده نمی‌کند. دونالد: ”من از آیفون و سامسونگ هر دو استفاده می‌کنم. اگر اپل اطلاعات تروریست را به مقامات ندهد، من تنها از سامسونگ خود تا زمانی که آن‌ها اطلاعات را دهند استفاده می‌کنم.”

پاسخ اپل نشان می‌دهد که این کمپانی نگران ترامپ نیست. یکی از مدیران اپل گفته است که ترامپ خواستار تحریم اپل شده است و این شرکت را در کنار سایر افراد خوبی که او از آن‌ها انتقاد کرده است قرار می‌دهد. باید به این نکته توجه کرد که بسیاری از مدیران تکنولوژی از اپل حمایت کرده‌اند، مارک کیوبن میلیاردر نیز اپل را تحسین کرده است.

من از آیفون و سامسونگ هر دو استفاده می‌کنم. اگر اپل اطلاعات تروریست را به مقامات ندهد، من تنها از سامسونگ خود تا زمانی که آن‌ها اطلاعات را دهند استفاده می‌کنم.

امیدوارم دیگران نیز همین کار را بکنند. کشور ما نیازمند و متقاضی امنیت است. زمانی است که باید سخت و با هوش باشیم.

تحریم تمامی محصولات اپل تا زمانی که اپل اطلاعات تلفن همراه این زن و شوهر تروریست را به مقامات بدهد. دونالد ترامپ

نکته‌ی جالب توجه این است که این آقا اپل را تحریم کرده ، اما در ستاد انتخاباتی رسمی او در مرکز همایش چارلستون شمالی، پیروان او برای فرآیند تبلیغاتش از ده‌ها آیپد استفاده می‌کنند!