دوم مرداد ماه منتظر عرضه‌ی Modern Combat 5 باشید

بالاخره پس از یک سال صبر و ماه‌ها تماشای پیش نمایش، کمپانی گیم‌سازی گیم‌لافت تاریخ مشخصی را برای عرضه‌ی بازی Modern Combat 5: Blackout مشخص کرد. این عنوانِ بسیار پر حرف و حدیث قرار است در روز دوم مرداد ماه برای هر دو پلتفرم اندروید و آی‌اواس عرضه شود.

همانطور که دیگر اکثرتان می‌دانید گیم‌لافت نخستین بار از MC5 در کنفرانس E3 سال گذشته اسم به میان آورد. ولی پس از این اتفاق ماه‌ها سکوت در مورد این عنوان آغاز شد. اما در ماه آوریل سال میلادی جاری بود که این شرکت دوباره شروع به ارائه‌ی جزئیات، اسکرین‌شات‌ها و تریلرهای بیشتر در مورد بازی کرد. مطالبی که تا به امروز در اپل اپس به طور کامل آن‌ها را پوشش داده‌ایم.

برخی از وبسایت‌های فعال در زمینه‌ی بازی که پیش از این امکان تست MC5 برایشان فراهم شده است، اظهار نظر کرده‌اند که این نسخه تا حد زیادی شبیه به نسخه‌ی پیشین خود است، اما با گرافیک بسیار بهتر. در این نسخه قابلیت‌های بیشتری نظیر حالت‌های چند نفره‌ی جدید نیز تعبیه شده است.

علاوه بر قطعی شدن تاریخ عرضه، خبر خوب دیگر این است که این بازی با قیمت ۶.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و در آن هیچ خرید درون‌اپی وجود نخواهد داشت. اما خبر بد این که همانطور که پیش از این نیز اطلاع پیدا کرده بودیم، برای انجام بازی نیاز به یک اتصال اینترنتی بر روی دستگاهتان خواهید داشت.

به محض این که این بازی در اپ استور عرضه شود شما را از مسئله آگاه خواهیم کرد و در کمترین زمان نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را با لینک مستقیم برایتان آماده خواهیم ساخت.