دومین بازی نینتندو برای پلتفرم موبایل با حضور یکی از شخصیت‌های محبوب

نینتندو وعده داده است که بازی بعدی این کمپانی برای گوشی‌های هوشمند با حضور یکی از شخصیت‌هایی که بسیار محبوب هست ساخته خواهد شد و دیگر یک برنامه ارتباطی نخواهد بود!

این در حالی است که اولین بازی این کمپانی ژاپنی برای تلفن‌های هوشمند، انتظار طرفداران را برای حضور شخصیت‌های محبوب را برآورده نکرد.

بدون آنکه مشخص شود که کدام شخصیت منظور این کمپانی است، مدیر نینتندو، تاتسومی کیمیشیما گفت: بازی دوم دیگر شبیه به یک برنامه‌ی ارتباطی نخواهد بود، ما برنامه داریم که یکی از شخصیت‌های محبوب را در این بازی استفاده کنیم.

اولین بازی نینتندو که اواخر اکتبر خبر آن پخش و عرضه آن به ماه مارس موکول شد، شباهت زیادی به یک بازی ندارد و در اصل یک شبکه اجتماعی است که به کاربران اجازه ساخت شخصیت Miitomo خود و تعامل با دیگران را می‌دهد. هیچ کدام از شخصیت‌های محبوب همانند ماریو، لینک، دانکی کنگ و … در آن حضور نداشتند.

مشخص نیست که این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد و یا کی به طور کامل معرفی می‌گردد، اما مطمئناً این خبر بسیاری از طرفداران بازی‌های نینتندو را خوشحال کرده است.

نینتندو بیش از پیش به بازی‌های تلفن همراه تکیه خواهد کرد، درآمد این کمپانی 18 درصد در سه ماهه سوم افت داشته است و از 271.5 میلیارد ین به 221.5 میلیارد ین رسیده است. همچنین سود کلی این کمپانی 36 درصد کاهش داشته و از 45.2 میلیارد ین سال گذشته به 29.1 میلیارد ین رسیده است.

نینتندو همچنین در حال آزمایش کنسول Nintendo NX است که می‌گوید با هر چه که تا به حال از این کمپانی دیده‌ایم، متفاوت است. انتظار می‌رود که این دستگاه یک تهدید برای رقابت با سونی و مایکروسافت است.

برخی شایعات حاکی از آن است که Nintendo NX جایگزین Wii U و Nintendo 3DS خواهد شد، ترکیب یک کنسول خانگی و یک قابل حمل! این دستگاه احتمالا در یک مراسم رسمی در بهار قبل از فروش در اکتبر یا نوامبر رونمایی می‌شود. باید منتظر ماند و دید که نینتندو برنامه‌اش برای بازی‌های موبایل و ارتباط آن با Nintendo NX چه خواهد بود!