دوباره سلام؛ 6 آبان دستگاه‌های جدید اپل معرفی می‌شوند

اپل پس از معرفی مهمترین دستگاه‌های خود در سال 2016، یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، قصد دارد یک رویداد دیگر برای معرفی سری جدید لپ‌تاپ و مک رومیزی خود برگزار کند.

طبق دعوتنامه‌های ارسالی، کمپانی اپل کنفرانس خود را در روز پنجشنبه 27 اکتبر مصادف با 6 آبان ماه، برگزار می‌کند. این کنفرانس دو روز پس از اعلام گزارش‌های مالی سه ماهه اپل برگزار می‌گردد. در این دعوتنامه یک واژه هدف دار به چشم می‌خورد، Hello. کلمه‌ای که در معرفی اولین مک توسط استیو جابز روی صفحه نمایش دستگاه نقش بسته بود.

چه انتظاراتی از کنفرانس 6 آبان اپل می‌رود؟

در این کنفرانس هیچ خبری از تلفن هوشمند جدید و یا به روزرسانی آن نیست. این رویداد به احتمال قریب به یقین تماماً به مک اختصاص خواهد داشت، کنفرانسی که مدت زیادی منتظر آن بوده‌ایم. اپل مک‌های خود را از سال 2015 به روزرسانی نکرده است و در حالی که این روزها اکثر درآمد اپل از فروش آیفون به دست می‌آید، مک سرنوشتش تا حد زیادی با فروش آیپد گره خورده است.

طبق گزارشات در 27 اکتبر مک بوک پرو جدید با سخت افزاری قدرتمندتر نسبت به نسل گذشته معرفی شود. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه دارای شاسی نازک‌تر، ترک پد بزرگتر و یک صفحه نمایش ثانویه در بالای کیبورد است که میانبرهای سفارشی را به ارمغان می‌آورد. انتظار می‌رود iMac جدیدی نیز در این کنفرانس رونمایی شود. اپل همچنین مک بوک ایر خود را به روزرسانی می‌کند، ارزان‌ترین لپ تاپ‌های این کمپانی که با قیمت پایه 900 دلار به فروش می‌رسند.

macbook-pro-oled-4-593x445طرف مفهومی مک بوک پرو