دریافت کد خرید رایگان بازی Ski Safari: Adventure Time

اگر از طرفداران هر دو سری Ski Safari و Adventure Time باشید، به احتمال زیاد بازی Ski Safari: Adventure Time را تا کنون در اپ استور دیده و خریداری کرده‌اید. اما اگر بخاطر عدم امکان خرید از اپ استور تا کنون شانس انجام این بازی را نداشته‌اید، بدون شک تیتر پست به اندازه‌ی کافی برایتان جذاب بوده است. به لطف وجود سیستم معرفی بازی رایگان ماه توسط وبسایت IGN، کاربران تا ماه آینده قادر خواهند بود که بازی Ski Safari: Adventure Time را به طور رایگان از اپ استور دانلود و نصب کنند.

همانطور که از نام بازی مشخص است، Ski Safari: Adventure Time یک نسخه‌ی سفارشی از بازی بسیار محبوب Ski Safari سافاری است که در آن تمامی شخصیت‌ها، المان‌ها و محیط‌های بازی الهام‌گرفته از سری انیمیشن‌های Adventure Time است. در این بازی با شخصیت‌های Finn، Jake و بقیه‌ی اهالی Adventure Time که با عبور از تپه‌های سرزمین Ooo به شما می‌پیوندند باید تلاش کنید بیشترین مسافتی که ممکن است را سواری کنید. حتی اگر طرفدار سری انیمیشن‌های شرکت Cartoon Network نیز نباشید، همچنان می‌توانید لذت انجام یک بازی در سبک و سیاق کلی Ski Safari را تجربه کنید.

این بازی در حال حاضر نیز ۹۹ سنت در اپ استور قیمت دارد. اما با رفتن به این لینک و کلیک‌کردن بر روی دکمه‌ی Get My Code می‌توانید کدی دریافت کنید که با واردن‌کردن آن در اپل آی‌دیتان، بازی به طور رایگان شروع به دانلود می‌کند. برای راحتی کار می‌توانید به سادگی بر روی کد دریافت‌شده تپ یا کلیک کنید تا به طور خودکار به آیتونز هدایت شوید.