دریافت رایگان اپلیکیشن Calendars 5 به مدت محدود

از امروز به مدت دو روز اپلیکیشن Calendars 5 به طور رایگان قابل دریافت خواهد بود. این اپلیکیشن که یکی از قدرتمندترین گزینه‌ها در رده‌ی خود است، در اوقات عادی ۶.۹۹ دلار قیمت در اپ استور دارد.
 
 Calendars 5 با تقویم‌های موجود روی دستگاهتان سینک شده و امکان مدیریت و کار با آن‌ها را از طریق خود فراهم می‌کند. علاوه بر تقویم‌های خود گوشی، می‌توانید اکانت گوگل جداگانه‌ای نیز برای استفاده از تقویم گوگل آن به اپلیکیشن تعریف کنید. نه تنها تقویم، که توسط Calendars 5 خواهید توانست ریمایندرهای خود را نیز مدیریت کنید. بدین ترتیب امکان تعامل با رویدادهای آینده و تنظیم برنامه‌هایتان را به طور مسنجمی خواهید داشت.
 
 نکته‌ی جالب در مورد Calendars 5 امکان ساخت رویدادهای جدید با استفاده از روشی موسوم به زبان طبیعی است. به این صورت که کافی است رویدادی بسازید تحت این عنوان که: قرار ملاقات با تیلور در ساعت ۸ شب روز یکشنبه. اپلیکیشن به طور خودکار اجزای مختلف عنوان ورودی را پردازش کرده و پس از تشخیص عنوان، زمان و مکان رویداد، آن را به طور خودکار می‌سازد.

 نام Calendars 5 را در اکثر لیست‌هایی که تقویم‌های برتر آی‌اواس را معرفی می‌کنند خواهید یافت. برای استفاده از این فرصت می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و با دریافت رایگان Calendars 5 ، آن را برای همیشه در اپل آی‌دی خود ثبت کنید.