دریافت اطلاعیه (نوتیفیکیشن) در صورت تخفیف خوردن برنامه، بازی،فیلم و … مورد نظر

همیشه برخی از بازی‌ها، برنامه‌ها و … در آیتونز به دلایل تخفیف می‌خورند و گاهاً به طور کامل رایگان می‌شوند. در اپل اپس نیز برخی از این موارد تخفیف خورده و رایگان شده به اطلاع شما عزیزان می‌رسد. اما اگر به دنبال یک برنامه، بازی، فیلم و یا آهنگ خاص هستید و قصد دارید که آن را به صورت رایگان و یا تخفیف خورده از آیتونز دریافت کنید در این پست با ما همراه باشید.

در آیتونز برنامه‌ای به نام CheapCharts وجود دارد که خوشبختانه به صورت رایگان عرضه می‌گردد. این برنامه کاهش قیمت برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها و … مورد نظرتان را به اطلاع شما می‌رساند. کسانی که جیلبریک نمی‌کنند، این برنامه بهترین گزینه است. همچنین این برنامه بخشی را برای معرفی موارد تخفیف خورده حال حاضر دارد.

برای دریافت اطلاعیه در صورت تخفیف خوردن آیتم مورد نظر تنها کافی است چند مرحله زیر را انجام دهید:

1- برنامه CheapCharts را از اپ استور برای آیفون، آیپد و آیپاد خود دانلود نمایید.

2- پس از دانلود و نصب برنامه، CheapCharts را باز کنید.

3- بر روی آیکون منو که در گوشه‌ سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، تپ کنید و از منو باز شده گزینه جستجو-search را انتخاب نمایید.

4- در باکس جستجو نام برنامه، بازی، فیلم، آهنگ، سریال و یا کتابی که می‌خواهید تغییرات قیمتش را دنبال کنید، وارد نمایید.

5- زمانی که آیتم مورد نظرتان پیدا شد بر روی آن تپ کنید تا صفحه اطلاعات باز شود.

6- گزینه Wish List که آیکون آن از یک ستاره و بعلاوه تشکیل شده را انتخاب نمایید.

cheapcharts-iphone-howto-780x452

7- زمانی که برای اولین بار این کار را انجام می‌دهید برنامه از شما یک تاییده برای دریافت اطلاعیه را می‌خواهد که با زدن گزینه Activate آن را تایید نمایید. این مرحله تنها برای اولین بار لازم است، اگر اشتباهاً گزینه No را انتخاب نمودید، کافیست به تنظیمات دستگاه (Notifications) مراجعه کنید و این قابلیت را فعال نمایید.

حال اگر هر کدام از موارد انتخابی شما تخفیف بخورند، CheapCharts از طریق یک اطلاعیه شما را با خبر می‌کند.