دانلود Mail Pilot – مدیریت قوی و هوشمند ایمیل در مک

ایمیل های خود را به راحتی و سریع مدیریت کنید!

 

Mail Pilot یکی از بهترین ، سریع ترین و قدرتمند ترین برنامه در زمینه مدیریت ایمیل شما و ایمیل های دریافتی و ارسالی شما در مک است که با قابلیت های فراوانی که در خود دارد می تواند جایگذین مناسبی برای برنامه Mail در مک شود که ما اینجا بعضی از امکانات این برنامه را به شما معرقی خواهیم کرد.

 

یادآوری

Screen Shot 2015-12-29 at 11.27.49

 

 

 

 

شما میتوانید با این قابلیت ایمیل های دریافتی خود را در زمان مشخص شده دیگری چک کنید تا کارهای مشخص شده در ایمیل را فراموش نکنید!

 

 

 

 

 


ارسال پیغام خودکار پس از دریافت ایمیل
Screen Shot 2015-12-29 at 11.28.34

 

با این قابلیت شما میتوانید پیغامی را برای برنامه مشخص کنید و پس از دریافت ایمیل این پیغام به صورت خودکار برای طرف مقابل ارسال می شود و وی را مطلع میسازد که پیام او به شما رسیده است.

 

 


مشخص کردن ایمیل های موفق و پایان یافته

Screen Shot 2015-12-29 at 11.38.30

 

 

 

با این قابلیت شما میتوانید پس از دریافت و انجام کارهای مشخص شده در ایمیل دریافتی ، ایمیل را به حالت ( COMPLETE ) برده و مشخص کنید که کارهای این پیام به درستی به پایان رسیده شده است و در صورا فراموشی برنامه به شما یادآوری کند که شما کارهای این ایمیل را به اتمام رسانده اید.

 

 

 

 

 

 


 

ظاهر زیبا و جذاب

Screen Shot 2015-12-29 at 11.29.02

 

این برنامه با ظاهر زیبا و دلنیشن خود همیشه برای کاربر تازه و جدید خواهد بود و شما از یکنواختی موجود در برنامه های دیگر در Mail Pilot نخواهید دید.

 

 

از قابلیت های دیگر این برنامه میتوان به سرعت بالا ، امنیت بالا در ارسال و دریافت ایمیل ها نیز اشاره کرد.