دانلود Disk Drill – ریکاوری قوی فایل ها در مک

### آپدیت به ورژن 2.4.437 ###

دیگر نگران از دست دادن اطلاعات خود نباشید!

 

اطلاعات موجود در هر دستگاه برای هر کاربری اهمیت بالایی دارد و حفظ این اطلاعات نیز در میان خطرات زیادی که آنها را تهدید می کند شاید در بعضی موارد سخت باشد و باعث از بین رفتن و از دسترس خارج شدن قسمتی و یا تمام اطلاعات مهم کاربر شود.

 

اما نگران نباشید! Disk Drill نرم افزار بسیار قوی و هوشمندی است که می تواند با الگوریتم های قوی اطلاعات پاک شده شما را دوباره بازیابی کند و آنها را در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید دوباره از اطلاعات خود استفاده کنید.

 

قابلیت ها Disk Drill

 


اسکن سریع و هوشمند

این برنامه می تواند با قابلیت های موجود در خود حافظه ی شما را بسیار سریع اسکن و فایل های قابل بازیابی را به شما نمایش دهد ،‌همچنین شما با این برنامه می توانید علاوه بر هارد مک ، آیفون ، آیپد ، فلش USB و هر حافظه ی دیگری را به مک خود وصل و با این برنامه عملیات بازیابی را بر روی آن اعمال کنید.


بازیابی راحت اطلاعات

شما با Disk Drill می توانید به راحتی و با زدن یک کلیک تمام فایل های قابل بازیابی خود را دوباره داشته باشید و از آنها استفاده کنید.


محافظت از اطلاعات

شما با این برنامه و قابلیت S.M.A.R.T می توانید ار اطلاعات موجود در هارد خود به صورت پیشرفته محافظت کنید به این صورت که پس از حذف هر فایل این برنامه تمام آدرس ها و مشخصات را در خود ذخیره می کند تا در صورت نیاز آن را به راحتی بازیابی کنید.


تعمیر پارتیشن ها

شما با این قابلیت می توانید فایل های سیستمی هر پارتیشن را در صورت خرابی تعمیر کنید .


مدیریت حافظه

شما می توانید با این قابلیت موجود در برنامه مدیریت کاملی بر حافظه ی مک خود داشته باشید و از میزان اشغال حافظه توسط هر فایل به صورت دقیق باخبر باشید.