دانلود رایگان اپلیکیشن هنری Waterlogue به مدت محدود

Waterlogue را پیش از این در اپل اپس برایتان معرفی کرده بودیم. اپل به تازگی اقدامی انجام داده است که بی‌ارتباط به کمپین تبلیغاتی تازه به راه‌افتاده‌ی Start Something New نیست. این کمپانی امکان دریافت اپلیکیشن Waterlogue را به مدت محدودی به طور رایگان از طریق اپلیکیشن اپل استور این شرکت فراهم کرده است.

 

Waterlogue اپلیکیشنی با حال و هوای هنری است. حاصل تغییرات اعمالی از سوی این اپلیکیشن بر روی تصاویری که به آن تحویل می‌دهید نسخه‌ی کشیده‌شده با آبرنگ آن تصویر است. البته مطمئن باشید که حاصل کار نظیر اپلیکیشن‌های فراوانی که در این زمینه وجود دارند نیست. گواه این حرف را انتخاب‌شدن Waterlogue به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تولیدشده در سال ۲۰۱۴ از نگاه اپل بگیرید. نمونه تصاویر ساخته‌شده با این اپلیکیشن را می‌توانید با مراجعه به این آدرس مشاهده کنید.

 

این اپلیکیشن همچنان در اپ استور قیمتی ۲.۹۹ دلاری دارد، اما همانطور که اشاره شد امکان دانلود رایگان آن به مدت محدود از طریق اپلیکیشن اپل استور فراهم است. در صورتی که این اپلکیشن را بر روی آی‌دیوایستان ندارید از این لینک کمک گرفته و پس از نصب آن به برگه‌ی Stores بروید. به پایین صفحه اسکرول کرده و بر روی تصویر مربوط به کمپین به سمت چپ سوایپ کنید.

 

waterlogue-free-apple-store

 

در صورتی که بر روی تصویر فوق تپ کنید صفحه‌ی معرفی مختصری برایتان باز می‌شود. در پایین صفحه بر روی Download now for free تپ کنید تا به طور خودکار به اپ استور هدایت شوید.

 

Waterlogue_app_store