دانلود Camly Pro برای آیفون و آیپد – ویرایشگر قدرتمند عکس برای آی او اس

Camly Pro یک برنامه ساده و زیبا با ابزار های ترکیبی حرفه ای برای دستگاه های آی او اسی شما می‌باشد. این برنامه یکی از قدرتمندترین ویرایشگر های عکس برای آیفون و آیپد می‌باشد که به درخواست یکی از کاربران بر روی سایت اپل اپس قرار گرفت.

◈ 150 فیلتر منحصر به فرد و افکت های زیبا: با استفاده از برنامه Camly Pro قادر خواهید بود در یک محیط کاربری زیبا افکت های مختلف و فیلتر های منحصر به فردی را به راحتی استفاده کنید و عکس های خود را خاص کنید. مجموعه فیلتر هایی که در این برنامه خواهید دید ساخته شده توسط عکاسان حرفه‌ای می‌باشد. آنها سال ها تجربه خود را به صورت آماده برای شما در یک برنامه جامع گذاشته‌اند تا شما به راحتی از تمام فیلتر های آنها به راحتی بر روی عکس های خود استفاده کنید.

◈ 350 استیکر و قالب متن زیبا و شیک: در برنامه Camly Pro شما استیکر های زیبا در دسته بندی های مختلف مشاهده خواهید کرد که می‌توانید از آنها در عکس های خود استفاده کنید. در این برنامه استیکر هایی همچون سیبیل، ریش و گل مشاهده می‌کنید، حتی در بین آنها کارکتر های افسانه ای هم پیدا خواهید کرد. همچنین شما در Camly Pro می‌توانید از نوشته های زیبا در عکس خود با قالب مختلف استفاده کنید و احساسات خود را در عکس بیان کنید.

◈ ابزار های حرفه ای ویرایش: Camly Pro دارای ابزار های بسیاری برای ویرایش عکس های شما می‌باشد. شما با ابزار های این برنامه می‌توانید روشنایی، کنتراست، اشباع، درجه حرارت و…. را در عکس های خود تنظیم و ویرایش کنید. همچنین می‎‌توانید از ابزار های بریدن، چرخاندن و… استفاده کنید.

◈ ده ها کلاژ زیبا: زمانی که یک عکس تمام ایده های شما را بیان نمی‌کند شما از کلاژ استفاده می‌کنید. استودیو Aleksandr Kobozev برای شما در این برنامه تعداد زیادی کلاژ آماده، درست کرده است.

◈ بیش از 50 بکگراند و فریم های زیبا: اضافه کردن رنگ های جدید با گذاشتن قاب برای عکس های خود. همچنین شما می‌توانید بهترین بکگراند را برای عکس خود پیدا کنید و آن را بر روی تصاویرتان بگذارید.

◈ اشتراک گذاری: شما می‌توانید به راحتی عکس های خود را در تمام شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Camly Pro یکی از محبوبترین نرم افزار های ویرایش عکس می‌باشد که برای سیستم عامل آندروید و آی او اس منتشر شده است. این برنامه با قیمت $2.99 از استودیو Aleksandr Kobozev در اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید آخرین ورژن این برنامه را از اپل اپس دانلود کنید. پیشنهاد می‌کنم که اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای برای ویرایش عکس های خود می‌باشید Camly Pro را از دست ندهید.