دانلود برنامه AirDisk Pro برای آیفون و آیپد – پیشنهاد اپل اپس

ریختن یک فایل بر روی آیفون، آیپاد و یا آیپد با وصل کردن سیم آن به کامپیوتر کار سختی میباشد و نیاز به کمی وقت است، من خیلی از دیوایس های اپلی رو نگاه میکنم هیچ فایلی بر روی دیوایس های خود ندارند و دلیل این، همان سخت بودن کار میباشد. خوب بیایید کمی کار را برای کاربران اپلی راحت تر کنیم.AirDisk Pro یک برنامه بسیار کاربردی برای انتقال فایل ها بین ویندوز و مک در آی او اس میباشد. شما باید به یک وای فای وصل بشید و فایل های خود را بین دیوایس های مختلف خود انتقال دهید.

AirDisk Pro بیشتر فرمت ها را باز میکند و شما به راحتی میتوانید در محیط این برنامه کار بکنید. همچنین قابلیت های پاک کردن، کپی کردن و انتقال دادن فایل ها رو هم در اختیار شما قرار میدهد.

ویژگی های AirDisk Pro :

خواندن مدارک: پشتیبانی از آفیس، iWork، Text و HTML

مولتی مدیا پلیر: به راحتی لیست آنها های خود را بسازید و آنها را یکجا پخش کنید، پخش کننده این برنامه بسیار کاربردی میباشد و امکانات زیادی در اختیاز شما قرار میدهد.

پسورد گذاری بر روی HTTP/FTP : شما میتوانید برای انتقال فایل های خود در مک و ویندوز از پسورد استفاده کنید.

امکانات فایل منیجر: انتقال دادن، کپی، عوض کردن اسم، پاک کردن، زیپ، UnRAR و ساختن فولدر.

اشتراک فایل هایتان: اشتراک بین دستگاه های دیگر آیفون یا آیپد با بلوتوث و وای فای با جستجوی خودکار برای پیدا کردن دستگاه های روشن.

ویرایش کردن نوشته: با این برنامه میتوانید نوشته های خود را به راحتی ویرایش کنید.

پسورد گذاری بر روی برنامه: به راحتی پسورد خود را بر روی برنامه بگذارید. همچنین در آی او اس 8.0 به بالا میتوانید از تاچ آی دی برای پسورد برنامه استفاده کنید.

ذخیره کردن فایل هایتان در فضای مجازی: iCloud Drive ،Dropbox و Google Drive

این برنامه برای هر دو دستگاه اپل ساخته شده است و میتوانید به راحتی بر روی آیفون و آیپد خود استفاده کنید.

موزیک پلیری قدرتمند: پخش کردن تمام فایل های MP3، ساختن لیست آهناگ های خود، پخش کردن تمام آهنگ های خود و چندیو ویژگی دیگر.

فرمت های قابل اجرا :

صدا ها (WAV، MP3، M4A، CAF، AIF، AIFF، AAC)

تصاویر (JPG، PNG، GIF، BMP، TIF، TIFF، ICO)

فیلم ها (MP4، MOV، MPV، M4V)

iWorks (برنامه Pages، numbers، Keynote)

آفیس (Word، Excel و PowerPoint)

تکست، پی دی اف، صفحات HTML و….

این برنامه از استودیو Felix Yew منتشر شده است که تا به حال برنامه های محبوبی را برای آی او اس منتشر کرده است، برنامه AirDisk Pro یک برنامه بسیار کاربردی و کامل میباشد که به شما اجازه میدهد به راحتی فایل های خود را بین دستگاه های مختلفتان انتقال دهید. برای استفاده کردن از برنامه باید  IP که برنامه به شما میدهد را در مرورگر و یا Finder ویندوز خود بزنید و با drag & drop فایل ها را انتقال دهید. کارکردن با برنامه بسیار راحت میباشد.

لینک نصب مستقیم Airdrop Pro در استور اپل اپس